روش های بازنویسی محتوا + نرم افزار

بازنویسی محتوا article rewriter امروزه یکی از پرطرفدارترین و صد البته ساده‌ترین شیوه های تولید محتوا است. سایت مثنا با استفاده از الگوریتم‌های خاص خود، ابزار بسیار قدرتمندی را برای بازتولید و بازنویسی محتوا طراحی کرده است.

نحوه کار با نرم افزار بازتولید محتوا مثناسئو

کار با نرم افزار بازنویس محتوا بسیار ساده است. کافی است مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • متن مورد نظر را در کادر اول وارد کنید
  • روی دکمه “شروع بازنویسی" کلیک کنید!
  • متن بازنویسی شده را از میان گزینه‌های پیشنهادی بردارید

به همین راحتی!

ابزار بازنویسی محتوا

دریافت متن
پردازش
تمام

متن دلخواه را در کادر زیر وارد کنید.

تعداد کلمه: 0 | محدودیت کاراکتر : 3000

استفاده از این ابزار مختص کاربران ویژه سایت است. با عضویت در سایت، می توانید به مدت 2 روز به صورت رایگان از ابزارهای سئوی مثنا استفاده نمایید.
توجه داشته باشید که به دلیل اینکه 2 روز اول رایگان است در ثبت نام اولیه نیازی به پرداخت هزینه نیست. برای پرداخت هزینه و استفاده از هر کدام از بسته های اشتراک ویژه، پس از ثبت نام اولیه باید دوباره وارد صفحه ثبت نام شوید و اقدام به پرداخت هزینه اشتراک و ثبت نهایی اشتراک مورد نظرتان کنید.

مقایسه با متن اصلی

اهمیت بازنویسی محتوا در تولید محتوای بستر وب

تولید محتوای با کیفیت یکی از اصلی‌ترین گام‌ها برای یک سئوی موفق است. بسیاری از تولیدکنندگان محتوا مجبورند ساعت‌ها زمان بگذارند تا بتوانند، متنی جدید و غیرتکراری را برای یک سایت آماده کنند. چرا که تکراری بودن متن پست‌ها باعث می‌شود تا گوگل آن صفحه یا حتی کل سایت را جریمه کند. لذا شما چه یک نویسنده‌ی محتوا باشید و چه مدیر سایت یا حتی مقاله‌نویس یک روزنامه مجبورید بخشی از محتوای خود را از سایت‌ها دیگر انتخاب کنید و آن را ویرایش کنید. این کار معمولاً زمان بسیار زیادی می‌گیرد و کاری سخت و طاقت‌فرساست. برای این که بازتولید و بازنویسی محتوا به شکل سریع‌تری اتفاق بیفتد شما می‌توانید از برنامه‌های بازنویس محتوا استفاده کنید. این ابزارها با تغییر در واژه‌ها و بعضاً ساختار محتوا، محتوای جدیدی را به شما پیشنهاد می‌دهند و میزان تغییرات به حدی است که موتورهای جستجو عمدتاً آن را به عنوان یک محتوای جدید تشخیص می‌دهند. یا اینکه درصد تغییرات به حدی است که آن متن مشمول جریمه‌ی گوگل نخواهد شد.

تفاوت ابزار بازنویسی محتوا مثناسئو با سایر ابزارهای مشابه

ابزارهای بازنویسی محتوا عموماً الگوریتم‌های ساده‌ای دارند. این ابزارها معمولاً با جایگزین کردن کلمات مترادف، متن جدید را ایجاد کنند. مشکل اصلی این ابزارها این است که ساختار جمله تغییر نمی‌کند و جایگزین کردن کلمات مترادف نیز باعث می‌شود جمله، معنای نامأنوسی پیدا کند و از کیفیت لازم برخوردار نباشد.

در ابزار بازنویس محتوای مثناسئو، الگوریتم‌ها به گونه‌ای تعریف شده است که ساختار کلی جملات تغییر می‌کند. ضمن اینکه کلمات مترادف نیز به صورت دقیق‌تر و بهینه‌تری انتخاب می‌شود. ابزار بازتولید محتوای مثنا پیشنهادهای متعددی برای بازنویسی ارائه می‌دهد و شما می‌توانید از میان گزینه‌های موجود، متن‌ها بهتر را انتخاب یا حتی آن‌ها را با هم ترکیب کنید. برای تولید یک محتوای باکیفیت پیشنهاد می‌کنیم، متن خود را از مقالات و سایت‌های مختلف انتخاب کنید و آن‌ها را با ابزار بازنویسی تغییر دهید. پس از اعمال تغییرات، دوباره آن‌ها را بازبینی کنید و نتیجه‌ی نهایی را در سایت منتشر کنید. عملیات بازنویسی و تغییر متن‌ها به سرعت انجام می‌گیرد و شما فقط نیاز دارید که این متن‌ها را کمی اصلاح کنید، فیلم‌ها و عکس‌های مناسب تهیه و نهایتاً آن را در سایت خود منتشر کنید. این شیوه خصوصاً برای سایت‌های فروشگاهی که تهیه و تغییر محتوا زمانبر است و تعداد محصولات زیاد است، می‌تواند بسیار راهگشا باشد. می‌توان گفت ساده‌ترین راه ممکن برای بازتولید محتوا استفاده از نرم افزار بازنویسی محتوای مثناسئو است.

قابلیت‌های نرم افزار بازنویسی محتوا مثناسئو

نرم افزار بازنویسی محتوا مثناسئو بر پایه‌ی هوش مصنوعی منحصر به فردی شکل گرفته است. این نرم افزار بازتولید محتوا به شما کمک می‌کند تا با استفاده از محتوایی که خودتان تولید کرده‌اید یا با استفاده از دیگر محتواهای موجود در سایت‌های مختلف جهان یک محتوای جدید ایجاد نمایید. با این ابزار شما می‌توانید به سرعت متن‌های موجود را تغییر دهید و یا مطالب موجود در سایت را به‌روزرسانی کنید. با توجه به اینکه تغییر و اصلاح متن سایت، یکی از راه‌های بهبود سئوی محتواست، این ابزار می‌تواند سرعت شما را در تغییر و اصلاح محتوا به شدت افزایش دهد. به صورت خلاصه می‌توان قابلیت‌های نرم افزار بازنویسی محتوا مثناسئو را به صورت زیر بیان کرد:

  • تغییر و اصلاح متن به صورت دقیق و نیاز به کمترین اصلاح
  • سرعت بسیار بالا برای تغییر و بازتولید محتوای متنی
  • ارائه‌ی متن‌های پیشنهادی متعدد که با خرید اکانت پریمیوم می‌توانید تعداد آن را افزایش بدهید
  • تغییر در ساختار جمله و ایجاد جملات معنادار و مرتبط

چرا نرم افزار بازنویس محتوا مثناسئو ارزان است؟

یکی از دغدغه‌های همیشگی مدیران سایت‌ها و کسب‌وکارها این است که هزینه‌ی زیادی را برای تولید محتوا و سئوی آن هزینه می‌کنند. هزینه‌های سنگین و همچنین زمان زیادی که برای تولید و سئوی محتوای متن انجام می‌شود، باعث شده تا روند ارائه‌ی محصولات و خدمات در بازار کسب و کار با مشکل مواجه شود. ما با هدف رشد کسب و کارهای کوچک و کاهش هزینه‌های بسیار تولید محتوا اقدام به ایجاد نرم افزار بازنویسی متن کردیم. این هدف به حدی برای ما ارزشمند است که تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا هزینه‌ای بر دوش کسب کارها نیوفتد و صاحبان کسب‌وکارها بتوانند با کمترین هزینه، نتیجه‌ی در خور توجهی کسب کنند. با این حال شما می‌توانید درصورت رضایت کار با ابزار بازنویسی محتوا ما را برای ادامه‌ی مسیر و ارتقاء کیفی ابزار کمک کنید. برای این کار می‌توانید از طریق درگاه‌های پیش‌بینی شده ثبت نام، اشتراک دلخواه خود را تهیه نمایید.

بازنویسی محتوا را چگونه انجام دهیم

بازنویسی محتوا به معنای تغییر کلمات در یک مقاله و انتشار مجدد آن نیست. (این یک استراتژی متفاوت است.) هنگام بازنویسی مطالب، شما بایستی ایده‌های کلی را از مقاله‌ی اصلی خود بگیرید و چرخش جدیدی بر روی آنها اعمال کنید. یعنی ساختار کلی محتوا، تیترها، عکس‌ها و برخی از متن‌ها را تغییر دهید، چیزهایی به آن اضافه کنید و اگر لازم می‌دانید جزئیات جدیدی به محتوای خود اضافه کنید. لذا بازنویسی محتوا فقط نباید به کپی پیست کردن مطالب محدود شود. بلکه شما باید تغییرات ریز و درشتی نیز در آن ایجاد کنید. با این حال ابزار بازنویس محتوا به شما کمک می‌کند که این فرایند را تسریع کنید و بتوانید با صرفه‌جویی در زمان، پست‌های بیشتری را تولید کنید یا کیفیت یک پست را بیشتر ارتقاء دهید.

در ادامه چند روش آسان برای انجام این کار آورده شده است.

1. لیست بازتولید محتوا خود را به یک سری از مطالب جداگانه تبدیل کنید.

سعی کنید محتوایی که می‌خواهید تهیه کنید را به چند عنوان ریزتر تقسیم کنید و روی آن‌ها مانور بدهید. این ترفند، مخاطبان را جذب می‌کند و گیرایی اولیه مطلب شما را بالا می‌برد. سعی کنید، عنوان اصلی یک عنوان جالب باشد. به عنوان مثال شما احتمالاً در مجلات دیده‌اید که عنوان یک مقاله مثلاً این شکلی است: «۷ راه موفقیت در کسب و کار اینترنتی». عنوان‌های این‌چنینی مخاطب را بهتر جذب می‌کنند. محتوای خود را به چند عنوان ساده، تقسیم کنید و سپس برای هر یک دنبال متن و محتوا از سایت‌ها، مقالات و مجلات باشید. اینجاست که ابزار بازنویسی محتوا می‌تواند شما را کمک کند و شما بتوانید از محتوای سایرین در قالبی جدید استفاده کنید، تغییراتی ایجاد کنید و یک متن دست اول و جدید را تهیه کنید. سعی کنید با خرد کردن یک موضوع به عناوین جذاب، ایده‌های جدیدی را وارد متن کنید و فرصت‌های جدیدی را برای نوشتن مقالات بعدی فراهم کنید. مثلا اگر می‌خواهید درباره «۷ راه موفقیت در کسب و کار اینترنتی» بنویسید، یک مقاله‌ را به توضیح مختصر این ۷ راه موفقیت اختصاص دهید. و براساس این مقاله، مقالات جداگانه‌ای را برای توضیح کامل‌تر راه‌های موفقیت – هر پست برای توضیح یکی از این ۷ راه – تهیه کنید. با این کار می‌توانید به صورت موردی مطالعات عمیق‌تری بر روی یک موضوع داشته باشید و محتواهای جالبی تهیه کنید. ابزار بازنویسی و بازتولید محتوا هم به شما کمک می‌کند تا تمرکز خود را در تهیه محتوای جذاب بگذارید و با تغییر و اصلاح جملات، به محتوای باارزش‌تری برسید.. 

2. چندین پست مرتبط را بگیرید و آنها را در یک پست خلاصه قرار دهید. آسمان خراش بسازید!

فرض کنید شما یک حسابدار هستید و می‌خواهید برای کار گرفتن کار در فصول شلوغ مالیاتی – مثلاً اواخر بهار و تابستان که زمان ارائه‌ی اظهارنامه‌ی مالیاتی است – برنامه‌ریزی می‌کنید. برای این کار باید در سایت یا وبلاگ خود محتوای مناسبی برای این موضوع آماده کنید. می‌توانید همه‌ی مطالب و مسائل مربوط به حسابداری و حسابرسی را در یک پست تجمیع کنید تا انواع مختلف مشاغل را پوشش دهد. مقالات مرتبط با این حوزه‌ها را از سایت‌های دیگر بگیرید و با تأکید بر نکات کلیدی، یک مقاله‌ی جامع و کاربردی را تهیه کنید. و تحت عنوان یک مقاله جدید منتشر کنید. مثلاً از هر مقاله یک پاراگراف کلیدی را بگیرید. آن پاراگراف را در ابزار بازنویسی محتوا وارد کنید و متن بازنویسی شده را در مقاله خود استفاده کنید. می‌توانید یک عنوان جذاب مثل “نکات برتر در فصل مالیات" یا “آنچه برای کسب و کار در مورد قانون XYZ باید بدانند" را برای مطلبتان در نظر بگیرید و سپس آن را منتشر کنید. (شاید متوجه شده باشید که این رویکرد نکته 1 را روی سر خود می چرخاند).

3. تهیه‌ی کاغذ سفید برای بازتولید و بازنویسی محتوا

فرض کنید که شما یک سایت دارید که به دلیل اشتباهات متعدد سئو، از طرف گوگل جریمه شده‌اید و کل سایت به این خاطر از سرچ گوگل خارج شده است. با زیادتر شدن تجربه، به اشتباهات خود پی برده‌اید و می‌خواهید در یک سایت جدید، خود را احیا کنید. در این وضعیت شما می‌خواهید پرونده‌ی خود را سفید کنید و زندگی جدیدی را آغاز کنید. به این وضعیت اصطلاحاً می‌خواهید سایت، مقاله یا محتوای خود را سفید کنید. اگر این دست آدم‌ها هستید شاید در ابتدا ایده‌ی سفید کردن پست‌های یک وبلاگ یا سایت بزرگ برای شما غیرممکن به نظر برسد – چرا که اطلاعات زیادی هست که باید تغییر بدهید و به نظر می‌رسد ایجاد اصلاح و تغییر در این حجم زیاد خیلی سخت یا غیر ممکن است. شما می‌توانید با کمک ابزار بازنویسی و بازتولید محتوا به یک راهنمای با ارزش یا مقاله سفید تبدیل کنید. برای این کار مطالب مورد نظر خود را مرور کنید. آن‌جاهایی را که لازم می‌بینید وارد ابزار بازنویسی محتوا کنید و به سرعت، محتوا جدید را تحویل بگیرید، محتوا را ویرایش کنید. متن انتقالی را اضافه کنید. مطمئن شوید که به سایر مقالات خود لینک می‌دهید، مقدمه‌ای را بنویسید و اضافه کنید. سپس همه چیز را با هم دسته‌بندی کنید.

اگر می خواهید ظاهری عالی داشته باشید ، یک طراح را استخدام کنید تا یک جلد و یک طرح جلد را تهیه کند. شما می توانید راهنما را با مشتری و چشم انداز به اشتراک بگذارید ، آن را در کتابخانه آنلاین خود قرار دهید یا آن را در پشت فرم ثبت نام قرار دهید و از آن برای ساخت لیست ایمیل خود استفاده کنید. و اگر یک رویداد سخنرانی یا حمایت مالی در آینده دارید ، می توانید کتابهای راهنمای راهنمای خود را به عنوان یادآوری تخصص خود توزیع کنید.

4- یک پست قدیمی را برای مخاطبان جدید تجدید بازنویسی کنید

در مثناسئو، مخاطب هدف ما کسانی هستند که به هر دلیلی نیاز به بازاریابی اینترنتی دارند. در حالی که صنایعی که ما به آنها خدمات می دهیم دارای موضوعات منحصر به فرد زیادی هستند، اما آنها نیز با بسیاری از چالش‌ها روبرو هستند. نگرانی‌های مشترک بین مشتری خود را در نظر بگیرید. اگر مثلاً مقاله ای را برای مشتریان خاص خود تهیه کرده‌اید، می‌توانید مقاله را مجدداً بازنویسی کنید تا در مورد چالش‌های مشابه مشاغل کوچک صحبت کنید. برای ایجاد تغییرات سریع‌تر در متن و محتوا می‌توانید از ابزار بازنویسی محتوا کمک بگیرید و سرعت ایجاد تغییرات و اصلاح مقاله را افزایش دهید. اگر یک خبرنگار یا محتوانویس خبرگزاری‌ها هستید می‌توانید تعداد زیادی از خبرها و گزارشها را با کمک ابزار بازتولید محتوا تغییر دهید و آن را با حداقل انرژی اضافی به انتشار برسانید.

5. ارسال اطلاعات قدیمی با اطلاعات جدید

امروزه همه‌ی مشاغل و کسب و کارها روز به روز در حال تغییر هستند و سرعت تغییر و تحولات بسیار زیاد است. اما این تغییرات به حدی نیست که شما برای ارائه‌ی خدمات یا محصولات خود نیاز داشته باشید که هر روز پست و مطلب جدیدی را منتشر کنید. مثلا موضوعاتی مثل استخدام نیرو در یک شرکت خاص یا شرکت‌های ارائه‌ی دهنده‌ی خدمات حرفه‌ای را در نظر بگیرید. هر چند که مشاغل روز به روز در حال تغییر هستند اما باز هم بسیاری از مشاغل از گذشته ثابت باقی‌مانده‌اند و تغییرات ریز و بعضاً درشتی در آن‌ها ایجاد شده است. شما می‌توانید با انجام یک تحقیق ساده یا مراجعه به سایت‌های مربوطه این تغییر و تحولات را رصد کنید. پس از آگاهی از تغییرات به سراغ پستی که قبلا در این باره نوشته‌اید بروید و آن را اصلاح کنید. می‌توانید تغییرات صورت گرفته در مشاغل را در سایت‌ها پیدا کنید، آن را وارد نرم افزار بازتولید و بازنویسی محتوا کنید و پس از اعمال تغییرات و اندکی اصلاح بر روی متن، آن را در بخشی از پست قبلی قرار دهید و پست را منتشر کنید. ارزش پست‌های قدیمی را دست کم نگیرید، شما با به روزرسانی پست، یک امتیاز ویژه می‌گیرید و گوگل نیز شما را در رنک خود بالا خواهد آورد. پس سعی کنید از محتوایی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید.

توجه داشته باشید که ممکن است پستی که شما سه سال پیش نوشتید ممکن است هنوز هم مرتبط با موضوعات جدید باشد. پست‌های قدیمی را مرور کنید تا بفهمید که آیا می توانید آنها را با آمار تازه و مطالعات جدید به روز کنید یا نه. حتی با مقایسه شرایط جدید با قدیم یا محصولات جدید با محصولات قدیم، می‌توانید خوانندگان را درگیر خود کنید. و یک پست جذاب و هدفمند بنویسید.

سخن آخر در رابطه با اهمیت بازنویسی محتوا در آینده

تولید محتوای با کیفیت نقش مهمی در استراتژی‌های بازاریابی شرکت‌های خدمات حرفه‌ای آینده ایفا خواهد کرد. قطعاً در آینده نیز صحبت از تولید محتوا بیشتر از حال خواهد شد. سعی کنید از ابزار بازنویسی محتوا به صورت خلاقانه استفاده کنید. سعی کنید ایده‌های جدید را با راهکارهای قدیمی تلفیق کنید تا محتوای جذاب تولید کنید. ابزار بازتولید و بازنویسی محتوا فقط یک ابزار است و قرار نیست به تنهایی برای شما همه کار کند. شما باید سعی کنید با یادگیری چگونگی بازنویسی مطالب بدون آنکه کیفیت را فدا کند، محتواهای جدیدی تولید کنید. این کار نیاز به تجربه دارد و قطعا با ادامه‌ی استفاده از این ابزار، می‌توانید هم خلاقیت خود را افزایش دهید و هم اینکه با انس گرفتن با آن، و به دست آمدن قلق کار با این نرم‌افزار، سرعت تولید محتوا را افزایش دهید. با آرزوی موفقیت شما عزیزان و رونق کسب و کارتان؛ گروه مثنا سئو

منبع: Five Tips to Rewrite Content Without Sacrificing Quality

37 نظر
    1. سلام خانم امدادی لطفا متن هاتون رو کمتر 3000 کاراکتر انتخاب کنید.
  1. آفرین آقای کرمی کارتون عالیه
    1. سلام آقای علوی فر امیدواریم این بازنویسی متن فارسی مورد استفاده همه عزیزانی که میخوان محتوای یونیک در زمان کوتاه ایجاد کنن قرار بگیره تا بتونیم شاهد پیشرفت روزانه وب فارسی در عرصه های جهانی باشیم. با آرزوی موفقیت برای همه عزیزان.
  2. سلام ظاهرا سیستم بازنویسی از کار افتاده لطفا بررسی بفرمایید
    1. سلام ممنون از همیاری تون سیستم بازنویسی متن بررسی شد. موردی نداشت. به محدودیت ها دقت کنید بعلاوه بعضی مواقع به دلیل سنگین شدن بار سرور باز تولید محتوا ممکن هست چند ثانیه بیشتر طول بکشه.

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما می توانید از این تگ ها و ویژگی های HTML استفاده کنید: <a href=""> <abbr> <acronym> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>