تحلیل سایت

چرا تجزیه و تحلیل سایت معماری را انجام می دهید؟

قبل از شروع هر طراحی ، مشتری شما می خواهد بداند آیا ساخت و ساز در سایت قابل دوام است یا خیر. انجام تجزیه و تحلیل گسترده سایت [یا تجزیه و تحلیل زمینه] باعث می شود که توسعه خیس تر از نظر مالی امکان پذیر باشد و ایجاد پارامترهایی برای اجرای بهترین طراحی که به خصوصیات فیزیکی و محیطی سایت پاسخ می دهد.

تجزیه و تحلیل زمینه ای یک فعالیت تحقیقاتی است که به بررسی شرایط موجود یک سایت پروژه ، همراه با هر شرایط آینده قریب الوقوع یا بالقوه می پردازد. هدف این است که قبل از شروع فرآیند طراحی ما ، در مورد یک سایت به ما اطلاع دهید تا تفکر اولیه طراحی ما در مورد یک سایت بتواند پاسخهای در نظر گرفته شده را با شرایط خارجی درج کند.

یک تحلیل سایت معماری به موضوعاتی از جمله مکان سایت ، اندازه ، توپوگرافی ، پهنه بندی ، شرایط ترافیکی و آب و هوا می پردازد. تجزیه و تحلیل همچنین باید در نظر داشته باشد هرگونه تحولات آینده یا تغییراتی در محیط اطراف سایت ها ، از جمله تغییر در تعیین جاده ها ، تغییر الگوهای فرهنگی یا سایر پیشرفت های چشمگیر ساختمان در منطقه.

شناخت چارچوب یک سایت مهم است که به طراح این امکان را می دهد که طراحی جدید را با پارچه موجود در سایت ببافد. این امکان را به ما می دهد تا فرصت های موجود یا مشکلات موجود در یک سایت را درک کرده و تصمیماتی آگاهانه درباره نحوه پاسخ به یافته های خود بگیریم. این پاسخ می تواند این باشد که ساختمان طراحی شده زمینه اطراف را منعکس می کند و به گونه ای طراحی شده است که در همدردی قرار داشته باشد ، یا شاید بتواند برخی از شرایط ناخواسته سایت را دور کند یا از بین ببرد.

اطمینان از تجزیه و تحلیل کامل

هنگام انجام تجزیه و تحلیل سایت مهم است ، که ما تلاش می کنیم تا حد امکان تحقیق کنیم و تمام داده های موجود مربوط به سایت و طراحی خود را جمع آوری کنیم. تجزیه و تحلیل سایت ضعیف اجرا می تواند به دلیل عدم وجود طراح تمام اطلاعات موجود برای پاسخگویی و توسعه راه حل هایی برای طراحی ، منجر به طراحی زیر استاندارد شود. هیچ وقت نمی توانید چیزهای زیادی در مورد سایت بدانید.

برای کمک به جمع آوری اطلاعات ، من یک چک لیست ساخته ام که نقطه شروع آنالیز سایت و جمع آوری داده ها است. لیست چک جامع نیست ، به این معنی که می توانید هر بار که در شماره جدید یا فاکتور مربوط به یک سایت قرار گرفتید ، به لیست چک اضافه کنید.

چه نوع اطلاعاتی را جمع می کنیم؟

داده های تحلیل ما را می توان به دو دسته اصلی تقسیم کرد. داده های سخت و نرم.

داده های نرم به شرایط سایت می پردازند که قابل تغییر است. داده های سخت به عناصر بتونی تر مانند مرزهای سایت ، مناطق سایت ، مکان های نرم افزاری ، کانتورها ، ابعاد ، ویژگی های سایت ، اقلیم ، اطلاعات حقوقی نگاه می کند. تحقیقات اولیه سایت باید به داده های سخت توجه کند. از این طریق ، ما می توانیم تعیین کنیم که کدام عناصر را در نظر بگیریم که تأثیر منفی بر سایت و یا طرح پیشنهادی داشته باشند و کدام شرایط تأثیر مثبت تری دارند. این به ما امکان می دهد سلسله مراتب را ایجاد کنیم و یک روش منظم تر برای درک داده های خود و توسعه طرح ارائه می دهیم.

دسته بندی کلی از داده هایی که ما هنگام انجام تجزیه و تحلیل سایت معماری خود به آنها خواهیم پرداخت:

  • مکان – جایی که سایت در آن قرار دارد
  • زمینه همسایگی – نزدیکی فوری سایت از جمله داده های مربوط به منطقه بندی و ساختمان ها و سایر تأثیرات در پروژه ما.
  • ملاحظات اندازه گیری منطقه و اندازه – مانند مرزها ، سهولت ها ، محدودیت های ارتفاع ، مساحت سایت ، دسترسی به برنامه ها.
  • اطلاعات حقوقی – مالکیت ، محدودیت ها یا میثاق ها ، اطلاعات مربوط به شورا ، برنامه های توسعه شهری آینده.
  • ویژگی های فیزیکی طبیعی – ویژگی های واقعی سایت مانند درختان ، سنگ ها ، توپوگرافی ، رودخانه ها ، حوضچه ها ، الگوهای زهکشی.
  • ویژگی های ساخته شده توسط انسان – ساختمان های موجود ، دیوارها ، اطراف بصورت غیر طبیعی ، ضعف ها ، مواد ، محوطه سازی ، مقیاس.
  • گردش خون – حرکات وسایل نقلیه و عابر پیاده در داخل ، از طریق و اطراف سایت. زمان این حرکات و مدت زمان الگوهای سنگین را در نظر بگیرید. ترافیک آینده و تحولات جاده ای نیز باید در نظر گرفته شود.
  • آب و برق – هرگونه خدمات برق ، گاز ، آب ، فاضلاب و تلفن که در محل یا در نزدیکی محل قرار دارند ، همراه با مسافت ، عمق و مواد.
  • آب و هوا – تمام اطلاعات آب و هوایی مانند بارندگی ، بارش برف ، جهت باد ، درجه حرارت ، مسیر خورشید ، همه در دوره های مختلف سال در نظر گرفته می شود.
  • حسی – این به جنبه های بصری ، شنیداری و لمسی سایت ، مانند نماها ، نویز و غیره می پردازد. اینها دوباره باید در بازه های زمانی در نظر گرفته شوند و یک عامل مثبت یا منفی را می توان به این شرط نسبت داد.
  • انسانی و فرهنگی – جنبه های فرهنگی ، روانشناختی ، رفتاری و جامعه شناختی محله اطراف. فعالیت ها و الگوهای ، تراکم ، الگوهای قومی جمعیت ، اشتغال ، درآمد ، ارزش ها و غیره.

مطالعه دسکتاپ

قبل از بازدید از سایت ، اطلاعات زیادی وجود دارد که می توانید از یک مطالعه رومیزی به دست آورید. با انجام تحقیقات دقیق قبل از بازدید از سایت ، به خوبی آگاه خواهید شد و احتمالاً موارد خاصی را که می خواهید در سایت خود بررسی کنید یا به جستجوی آنها بپردازید ، شناسایی کرده اید.

ممکن است قبل از بازدید سایت شما ، تهیه نقشه سیستم عامل سایت ضروری باشد. از این طریق ، و از طریق اطلاعات مشتری می توانید موقعیت مرزهای سایت را روشن کنید.

چیزهایی که باید قبل از مراجعه به سایت به آنها توجه کنید:

محل:

  • نقشه های زمین شناسی برای کشف نوع غالب خاک یا سنگ در محل.
  • عکس ها و نقشه های هوایی (گوگل و بینگ هوایی هوایی بسیار مفید و کاملاً متفاوتی دارند)
  • تصاویر). نقشه های تاریخی نیز می توانند جالب باشند.
  • فاصله و زمان سفر بین سایت و سایر مکانهای با اهمیت

اطلاعات حقوقی:

  • حقوق راه ، حقوق دسترسی ، محدودیت های برنامه ریزی شهر و کشور ، آیا سایت در کمربند سبز قرار دارد؟
  • تاریخچه سایت – هر چیزی که می توانید برای آگاهی از طراحی خود استفاده کنید. هر تونل ، معادن استفاده نشده و منافع باستان شناسی زیر این سایت می تواند توسعه را محدود کند.
  • استفاده تاریخی از سایت – آیا فرآیندهای صنعتی می توانند زمین را آلوده کرده باشند؟
  • اگر این سایت در یک منطقه حفاظت و یا نزدیک به ساختمان های ذکر شده قرار دارد ، لازم است جزئیات بیشتری را در مورد اهمیت فرهنگی ، اهمیت تاریخی و غیره جستجو کنید.
  • کنترل های توسعه – آیا سایت در معرض کنترل های برنامه ریزی خاصی ، کنترل ساختمان یا بهداشت و ایمنی قرار دارد؟
  • آیا درختی در سایت وجود دارد؟ آیا آنها دستورات حفظ درخت را بر روی آنها دارند؟

خدمات رفاهی:

  • مشخص کنید که آیا آب ، برق ، گاز ، تلفن ، فاضلاب و سایر خدمات به زمین وصل شده اند.

اقلیم:

  • شرایط آب و هوایی سایت / منطقه.
  • مسیر خورشید و زوایایی.
  • آیا منطقه مستعد سیل است ، آیا منطقه خطر سیل محسوب می شود؟

برخی از اطلاعات به صورت رایگان در دسترس نیست ، اما مشتری یا نماینده قانونی آنها باید بتوانند درمورد حقوق راه ، حقوق نور ، تسویه حساب های قانونی و هرگونه حقوق مستاجرین موضوع را روشن کنند.

موارد بسیار دیگری وجود دارد که می توانید به آنها نگاه کنید ، و هر سایت بسیار متفاوت است ، اما امیدوارم که این امر یک نقطه شروع برای به دست آوردن بهترین نتیجه از بازدید سایت شما باشد. در بخش بعدی ما به بازدید از سایت خواهیم پرداخت و برخی از موارد موجود در لیست چک با توجه به دسته بندی هایی که باید از آنها جستجو کنید.

بازدید از سایت

چه چیزی را با خود ببرم

بسته به پروژه شما می خواهید موارد مورد نظر خود را هنگام مراجعه به سایت بالقوه یا سایت پیشنهادی برای طراحی خود در نظر بگیرید. این احتمال وجود دارد که شما به PPE (تجهیزات حفاظت شخصی) احتیاج داشته باشید ، بنابراین قبل از رفتن به سایت ، حتماً تمامی موارد لازم را داشته باشید.

  • دوربین – ضروری است. حتما از همه چیز عکس بگیرید. همچنین ، از فاصله دور چند عکس از سایت بگیرید تا بتوانید از آنها در تصاویر نهایی ، cgi و غیره استفاده کنید. همچنین از آنچه در مقابل سایت قرار دارد عکس بگیرید ، بنابراین می توانید از اینها به عنوان بازتاب در ویندوز طراحی خود استفاده کنید. بسیار ناامید کننده است که وقتی به مشکل مراجعه به سایت بروید و بازگشت به آرزو می کنید که عکس های بیشتری گرفته اید برگردید.
  • گوشی های هوشمند. اگر برنامه ای دارید که در گرفتن عکس پانوراما کمک می کند ، چند مورد از این موارد را نیز بگیرید. اگر چند پانوراما برای بازی با آنها دارید ، می توانید کارهای جالب دیگری را انجام دهید تا به مراحل بعدی دست پیدا کنید.
  • نوت بوک. واقعاً مهم است که بتوانیم هرگونه مشاهدات را خنثی کنیم.
  • اندازه گیری نوار ممکن است بعضی از سایت ها در معرض خطرات یا موقعیت هایی باشند که در آن شما نیاز به اندازه گیری مجاورت دارید. اگر یکی داشته باشید ، اندازه گیری دیستو یا لیزر نیز می تواند مفید باشد ، اما ضروری نیست. من استفاده از این DISTO را توصیه میکنم.
  • هوای خوب! اگر انتخاب خود را برای بازدید از سایت انتخاب کرده اید ، سعی کنید روزی را انتخاب کنید که کمی از آسمان آبی در اطراف آن قرار دارد. برای عکس های سایت شما بهتر خواهد بود ، به خصوص اگر قصد دارید از آنها در ارائه های آینده استفاده کنید.

چه چیزی را باید جستجو کرد

من به شما پیشنهاد می کنم با یک لیست از موارد جستجو کنید و لیست خود را چک کنید تا چیزی از دست نرود. لیست من بر اساس دسته بندی هایی که ما قبلاً ایجاد کردیم ، مانند این موارد پیش می رود:

سایت و محیط اطراف

محل

  • جزئیات موقعیت مکانی سایت (نام جاده ، آدرس ، نشانه های اصلی و غیره)
  • زمینه فعلی – ساختمان های موجود ، پارکینگ ماشین ، جاده ها.

زمینه محله

  • به کاربردهای موجود و پیشنهادی ساختمان در محله نگاه کنید
  • ساختمانها در چه شرایطی قرار دارند؟
  • آیا فضاهای بیرونی وجود دارد و از چه مواردی استفاده می شود؟
  • آیا در محله فعالیت هایی وجود دارد که ممکن است وسیله نقلیه قوی یا ترافیک عابر پیاده ایجاد کند؟
  • الگوهای حرکت وسایل نقلیه موجود ، جاده های اصلی و جزئی ، مسیرهای اتوبوس و توقف.
  • روشنایی خیابان
  • زمینه های ورنی ، مصالح ، ویژگی های معماری ، فنسناک ، محوطه سازی ، پارکینگ ، ارتفاعات ساختمان
  • هر ساختمان تاریخی تاریخی و یا ساختمانهایی با اهمیت ویژه ای
  • الگوهای خورشید و سایه در طول سال
  • زمینه ساخت و ساز – چه سبک ، دوره ، وضعیت تعمیر ساختمانهای اطراف چیست؟ این منطقه تاریخی / میراث فرهنگی است؟ آیا طراحی شما نیاز به انعکاس سبک موجود دارد؟
  • آیا سایت نزدیک به ساختمان های ذکر شده است؟
  • سطوح و مواد اطراف سایت.

سایت و پیمایش

  • مرز و ابعاد سایت
  • هرگونه حق دسترسی از طریق سایت و ابعاد
  • هر مکان و ابعاد آسانسورها
  • منطقه قابل ساخت سایت
  • هر نوع محدودیت در ارتفاع ساختمان
  • دسترسی به سایت – پارکینگ ماشین ، مسیرهای اتوبوس ، ایستگاه های قطار ، مسیرهای چرخه ، پیاده راه پیاده.
  • دسترسی به سایت برای ساخت و ساز – آیا موانعی یا محدودیتی وجود دارد که می تواند روند ساخت و ساز را تحت تأثیر قرار دهد؟

ویژگی های طبیعی

  • توپوگرافی سایت ، دره ها ، پشته ها ، دامنه ها و غیره
  • پوشش گیاهی – محوطه سازی ، فضای سبز ، درختچه ها و فضای باز.
  • سطح سایت این امر چه تاثیری بر روند طراحی شما خواهد گذاشت؟ زهکشی سایت چگونه کار می کند ، آیا ممکن است مشکل احتمالی زهکشی وجود داشته باشد؟
  • انواع خاک در سایت

ویژگی های ساخته شده توسط انسان است

  • کاربرد قبلی سایت چه بود؟ آیا نگرانی از آلودگی وجود دارد؟
  • آیا ساختمانهای موجود در سایت وجود دارد – وضعیت تعمیر آنها چیست؟ آیا نشانه فرونشست یا خسارت تسویه حساب وجود دارد؟
  • آیا ساختمانهای موجود بخشی از پروژه هستند؟
  • هر نوع دیوار ، دیوارهای نگهدارنده در سایت یا سایر موارد ساخته شده

جریان

  • گردش – چگونه بازدید کنندگان / عابران / ترافیک به اطراف یا در نزدیکی سایت گردش می کنند.
  • قابلیت دسترسی – مفاد فعلی دسترسی غیرفعال به سایت و چگونگی نیاز به این امر در نظر گرفته می شود.
  • آیا جنبش عابر پیاده موجود باید حفظ شود؟
  • بار اوج وسیله نقلیه چقدر است و کی؟
  • حمل و نقل عمومی نزدیک به سایت
  • مکانهایی که بهترین دسترسی به سایت برای وسایل نقلیه و عابر پیاده است
  • زمان سفر برای پیاده روی در سایت

خدمات رفاهی

  • محل استقرار کلیه خدمات: برق ، گاز ، آب ، فاضلاب ، تلفن. این شامل هم زیر زمین و هم از زیر زمین است.
  • محل قطب های برق.
  • زه کشی
  • ایستگاه های فرعی

حسی

  • بازدیدها – بهترین نمایش ها به سایت و از کجا هستند.
  • نظرات چیست؟
  • نظرات مثبت و منفی را مشخص کنید.
  • احتمالاً جنبه ویژگی کدام است؟
  • از رویکردهای مختلف به نماها به سایت نگاه کنید تا ببینید که در هنگام نزدیک شدن به سایت چگونه می توان سایت را دید. بهترین دیدگاه های سایت چیست و آیا این تغییرات در دراز مدت تغییر می کند؟
  • سر و صدا ، بو و آلودگی – آیا این سایت در منطقه مخصوصاً پر سر و صدایی قرار دارد؟ یا در نزدیکی ساختمانهای صنعتی که میزان آلودگی ایجاد می کنند. آیا در نزدیکی تاسیساتی است که دود ایجاد می کند؟

انسانی و فرهنگی

  • مسائل منفی محله مانند خرابکاری و جنایت.
  • نگرش به سایت و ساخت پتانسیل چیست؟
  • نگرش کلی محله در مورد منطقه چیست؟
  • جنبه های فرهنگی ، روانشناختی ، رفتاری و جامعه شناختی مناطق اطراف چیست.
  • جمعیت ، تراکم ، اندازه خانواده ، الگوهای قومی ، اشتغال ، فعالیتهای تفریحی و غیره چیست؟

اقلیم

  • جهت یابی سایت.
  • آب و هوا – هوا چگونه در سایت تأثیر می گذارد؟ آیا به خوبی سایه زده ، در معرض دید است؟
  • درجه حرارت ، بارندگی و غیره در طول سال چگونه تغییر می کند؟
  • جهت باد غالب در طول سال چیست؟
  • مسیر خورشید در تمام ساعات مختلف سال و روز چیست.

مدتی را برای پیاده روی در سایت در حد ممکن انجام دهید. به توپوگرافی کلی سایت و هرگونه تغییر چشمگیر سطح توجه کنید. همچنین به هر نشانه ای از آنچه در زیر سطح وجود دارد توجه داشته باشید ، به عنوان مثال ، هر چمنزار باتلاقی می تواند نشان دهد که یک میز آب زیاد وجود دارد ، اگر خاک چسبنده باشد می تواند نشان دهد زیر خاک در سایت رس است. اگر هرگونه قلوه سنگ در سایت وجود داشته باشد ، می تواند نشان دهد که توسعه قبلی یا احتمالاً دفن زباله در زمین وجود داشته است.

بسیاری از این موارد سایت (بویژه خدمات) با یک نظرسنجی توپوگرافی یا گزارش حرفه ای دیگری انتخاب می شوند ، اما به سود یک انتساب تحلیل سایت دانشجویی ، فکر می کنم خوب باشد این را نشان دهد که شما خطرات احتمالی را در نظر گرفته اید؟ یا در اطراف سایت

نمودار سرچ های شما

بهترین روش برای ارائه بخش اعظمی از داده های جمع آوری شده از طریق نمودارها است. رویکردهای مختلفی برای بیان ویژگی های سایت وجود دارد ، برخی ترجیح می دهند تا آنجا که ممکن است اطلاعات در یک نمودار قرار بگیرد ، در حالی که برخی دیگر تعدادی نمودار کوچکتر را برای نمایش شرایط یا ویژگی های خاص سایت تولید می کنند.

هر دو گزینه کار می کنند ، اما اگر تصمیم دارید تمام داده ها را به صورت یک نقشه ارائه دهید ، مهم است که اطمینان حاصل کنید که این تفسیر اطلاعات به هم ریخته و دشوار نمی شود. بنابراین یک نمودار واحد که بسیاری از شرایط سایت را نشان می دهد ، ترسیم بیشتری از نمودارهای فردی است که یک عامل سایت را نشان می دهد. همچنین مهم است که سلسله مراتب نقاشی مشخص باشد – از ضخامت قلم خود برای نشان دادن جنبه های مختلف استفاده کنید.

شما می توانید اطلاعات مربوط به بازدید سایت خود را در برنامه ها ، ارتفاعات و بخش ها ، ایزومتریک یا چشم انداز ارائه دهید. حتما بهترین گزینه را برای تاریخی که می خواهید توضیح دهید انتخاب کنید. می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که نمودار با داده هایی که به صورت گرافیکی از اطلاعات مرجع ارائه می دهیم ساده و روشن است. شما می خواهید تأکید بر اطلاعاتی که در حال برقراری ارتباط هستید ، به عنوان مثال مسیری در سایت یا موقعیت درختان در سایت باشد. اگر تصمیم به ایجاد یک سری نقشه ها دارید ، اطمینان حاصل کنید که نقشه سایت همیشه جهت یابی یکسان و ترجیحاً مقیاس دارد ، تا خواننده بتواند به راحتی نقشه ها را درک کند.

تحلیل بازدید از سایت شما

درجه شما تمام این اطلاعات جمع آوری شده و گرفته شده یک بار ریختن از عکس ها شده اند، در حال حاضر شما  به منظور بررسی این اطلاعات و مفاهیم به فرایند طراحی شما در نظر بگیرید. همچنین با در نظر گرفتن تمام نکات زیر می بایست الزامات مختصر را ادغام کنید. شما به آرامی قطعات پازل را در کنار هم قرار می دهید تا به یک طراحی عالی برسید.

نمودارها و جمع آوری داده های شما شروع به ایجاد تصویری از سایت می کنند و به شما کمک می کنند تا آنچه را پیدا کرده اید ارزیابی کنید و راه حل ها را در نظر بگیرید.

هنگام مراجعه به سایت خود و در نظر گرفتن طرح خود به موارد زیر فکر کنید:

سایت

  • الگوهای خیابان
  • بخش خیابان
  • مقیاس و سلسله مراتب / فرم / فضا
  • کاربری اراضی
  • انواع شناسی
  • روابط محله ، تغییر رسمی خیابان
  • روابط چشم انداز ، دیدگاه ها
  • شرایط لبه ، سطوح و مواد
  • طبیعی و انسان ساخته شده است
  • حرکت و گردش در داخل و اطراف سایت
  • وسیله نقلیه در مقابل عابر پیاده
  • دسترسی
  • فضای عمومی در مقابل فضای خصوصی
  • فضای باز
  • تاریخ
  • آب و هوا – زاویه های خورشید و سایه های خورشید
  • فضاهای منفی و مثبت – ما در فضاهای منفی حرکت می کنیم و در فضاهای مثبت ساکن می شویم

ساختار سایت

در مورد چگونگی پیوند پیشنهادی شما با سایت و چگونگی پیوند سایت با ساختمان فکر کنید. در مورد هر یک از نکات زیر در مورد آنچه می خواهید به دست بیاورید ، چند یادداشت کنید.
  • ماساژ دادن
  • ساختار
  • جریان
  • محور
  • تقارن
  • مقیاس و نسبت
  • تعادل
  • خطوط تنظیم
  • کیفیت نور
  • ریتم و تکرار
  • بازدیدها
  • هندسه
  • سلسله مراتب
  • محفظه
  • رابطه فضایی / باطل

در حین ارزیابی شما از سایت ، ایجاد الگویی از جنبه خاص یا حتی خود سایت ممکن است مفید باشد. یک مدل ممکن است چیزی بهتر از یک نقاشی یا عکس ، به ویژه در موقعیت های سه بعدی نشان دهد. خطوط زمین اغلب با استفاده از یک مدل سایت ساده نشان داده می شود. این مدل پایه سپس می تواند به عنوان بخشی از توسعه مفهوم شما مورد استفاده قرار گیرد.

ارائه تحلیل سایت شما

شاید ارائه اطلاعات آنالیز سایت شما الزامی نباشد ، اما در بسیاری موارد چنین است. این که آیا شما می توانید با یافته های خود چند برنامه را تهیه کنید ، یا یک گزارش کامل ، در اینجا نکات و ایده هایی برای کمک به شما در یافتن اطلاعات وجود دارد.
  • درباره سایت و اطلاعاتی که پیدا کرده اید ، یک مرور کلی ارائه دهید.
  • برخی از عکسهای اصلی سایت را نشان دهید.
  • جزئیات بیشتری راجع به عناصر تجزیه و تحلیل سایت خود ارائه دهید که احساس می کنید در روند طراحی شما مهم خواهند بود.
  • حتماً تصاویر را درج کنید. روش های مختلفی وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید:
    • طرح از سایت
    • عکس از سایت
    • عکس های بدون حاشیه
  • داده های مرتبط موجود (آب و هوا ، مسیرهای خورشید و غیره) را ارائه دهید. داده ها را شفاف و مختصر نگه دارید ، همه را با نمودارها و جداول پیچیده خسته نکنید. درعوض ، نمودار یا جدول خود را تهیه کنید که اطلاعات مهم را در اختیار شما قرار می دهد.
  • مسیرها و زوایای خورشید خود را به عنوان نوعی نقاشی حاشیه نویسی ارائه دهید. طرح بندی می تواند یک روش مفید برای ارائه نقشه های مسیر خورشید باشد.
  • بسته به آنچه از شما خواسته شده است ، گاهی اوقات ارائه یک زن و شوهر از نقاشی روی جلد که ایده های اولیه شما را روی آن کار کرده اید ، مفید است. این امر درک شما از سایت را نشان می دهد.
مهمترین چیز هنگام ارائه تجزیه و تحلیل سایت شما اطمینان از شفاف بودن اطلاعات است و خواننده می تواند آنچه را پیدا کرده اید بفهمد. به نظر من اگر اطلاعات واضح و دشوار برای هضم نباشد ، هیچ نکته ای در مورد گرافیک های فانتزی وجود ندارد. من یک تابلوی Pinterest دارم که به گرافیک ها و ایده های تجزیه و تحلیل سایت اختصاص داده شده است ، در صورت تمایل آن را برای برخی از الهامات بررسی کنید.
من همچنین یک آموزش عالی از الکس را در معماری Visualizing دریافت کرده ام ، که روند او را برای ایجاد برخی از تصاویر بسیار جالب تجزیه و تحلیل سایت توضیح می دهد.
اگر می خواهید در مورد تجزیه و تحلیل سایت معماری اطلاعات بیشتری کسب کنید ، من به شما توصیه می کنم “تجزیه و تحلیل سایت: اطلاعات نقشه برداری برای طراحی معماری" را بررسی کنید . این یک کتاب مرجع عالی است ، پر از اطلاعات و نمودارهای کامل برای راهنمایی و الهام بخشیدن شما!
فراموش نکنید که در عوض ثبت نام در خبرنامه من می توانید این کار را به عنوان پی دی اف دستی بارگیری کنید و در هر زمان می توانید عضویت خود را لغو کنید.

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما می توانید از این تگ ها و ویژگی های HTML استفاده کنید: <a href=""> <abbr> <acronym> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>