احساس تأثیر در بسیاری از صنایع
کارشناس جستجوگرها قانونی آلن بلیونس ( AlanBleiweiss ) که در یک توئیت این به روز رسانی کثرت از صنایع تحت تاثیر. وی توییت کرد :
من 47 سایت را رصد می کنم
- پایگاه دانش و دایرکتوری سلامت روان – حداکثر 20٪
- رزرو سفر – تا 14٪
- رزرو سفر – 25٪
- دستور العمل ها – 12٪
- B to C eCom – حداکثر 20٪
- اخبار فنی – 20٪ پایین
- وابسته به مراقبت از پوست – 48٪ پایین
- سلامتی جایگزین – بدون تأثیر نیست
- سایر سایت های دستور العمل – بدون تأثیر
توجه: لیست مضاعف برای سایت های مسافرتی معمول نیست. این یک مرجع به دو سایت با موضوع سفر است.
دستور العمل وبلاگ نویسان در زمینه اثرات به روز رسانی
گوگل سوله های خاصی را هدف قرار نمی دهد. سایت های وبلاگ نویسی دستورالعمل یک جامعه بسیار سازمان یافته است. به همین دلیل وقتی اتفاق بزرگی رخ می دهد صدای جامعه بلند می شود.
بنابراین این بود که جامعه وبلاگ نویس متوجه این بروزرسانی شد. از اوایل امروز ، لیست فزاینده ای از 47 وبلاگ دستور العمل وجود داشت که خسارت ناشی از این بروزرسانی را گزارش کرده بودند.
کیسی مارکی از ( MediaWyse ) که متخصص در وبلاگ SEO است ، درباره این 47 سایت که از به روزرسانی نوامبر 2019 گوگل رنج می برند ، گفت:
“همه آنها ، سایتهای بزرگ ، سایتهای کوچک ، سایتهای متوسط ، همه 30٪ + سقوط را نشان می دهند. من می دانم که برای وبلاگ نویسان دیدن سقوط و چیزهایی شبیه به آن دشوار است. ” اوه خدای من، من باید تغییرات چشمگیر ایجاد کنم.”
اما این مانند پرتاب دارت به روی تخته ، چشم بسته ، در تاریکی ، در حالی که زیر آب است. قطعاً باید برای اطلاعات بیشتر منتظر بمانید و تا زمانی که این “بروزرسانی” (یا هر آنچه که باشد) به طور کامل حذف نشده است. “
موافقم ، بهتر است صبر کنید تا آنچه گوگل درباره این بروزرسانی می گوید را بشنوید. نگاهی گذرا به دو مورد از سایت های دستور العمل که ترافیک از دست رفته اند نگاه کردم و هر دو آنها از اصطلاحات یا همان کلمات کلیدی استفاده سنگینی داشتند.
سفر به وبلاگ نویسان
یک نفر توییت کرد:
با دیدن این گزارش به شدت در دنیای وبلاگ سفر نیز گزارش شده است – ده ها وبلاگ مسافرتی با ترافیک بالا به میزان قابل توجهی از حکایاتی که می شنوم پایین آمدند
– لسلی هاروی 9 نوامبر 2019
بسیاری از این موارد اولین بار موارد در گوگل به روزرسانی می شوند
یک نکته جالب در مورد این به روزرسانی این است که ناشران زیادی گزارش می دهند که هرگز دچار افت ناشی از به روزرسانی قبلی قرار نگرفته اند و متعجب هستند که سرانجام با نوآوری گوگل در نوامبر 2019 روبرو شده اند. به عنوان نمونه نماینده ، یک ناشر توئیت کرد:
در دو روز گذشته 25٪ ارگانیک هستم. من از هر به روزرسانی قبلی algo تأثیرات مثبت دیده ام.
– Becca (BeccaLudlum) 10 نوامبر 2019
مشاهدات فیس بوک-کلاه
یکی از اعضای گروه خصوصی آزمایشگاه سیگنال های فیس بوک تجربه مشابهی داشت.
به عنوان نمونه ، یکی از اعضای فیس بوک اظهار داشت که سایت هفت ساله خود که سالها در میان سه نفر برتر بوده است ناگهان به صفحه دو و سه سقوط کرد.
شاید مورد علاقه باشد یا شاید نباشد ، این عضو گزارش داده است که از نرم افزار تجزیه و تحلیل محتوا برای تجزیه و تحلیل SERP ها برای درک نوع کلمات در رتبه بندی سؤالات استفاده کرده است. صرف نظر از این که این یک سرنخ است یا خیر ، این شخص دیگری است که بسیاری از آنها گزارش داده اند که هرگز از به روزرسانی قبلی گوگل رنج نمی برند و اکنون با این بروزرسانی شرایط سختی را پشت سر می گذارند.
یکی دیگر از اعضای فیس بوک از 20٪ تغییر در ترافیک اما با کمی تغییر در موقعیت های کلمات کلیدی خبر داد. این نوع نتیجه گاهی اوقات ناشی از افزایش در People Also Ask ، Snippets ویژه ، Carousels ، Top Stories و سایر ویژگیهای “مفید” Google است که تمایل دارند نتایج ارگانیک را به سمت پایین بیاورند.
به گفته موزاک موت ، بزرگترین تغییر در Top Stories بوده است ، با شروع سنبله در 5 نوامبر 2019 که در روز پنجشنبه 7 نوامبر به اوج خود رسید ، هنگامی که شواهدی از بروزرسانی شروع به افزایش کرد.
آیا می تواند برخی از ترافیک ها را کاهش دهد؟ گفتن آن دشوار است ، این روزهای اول به روزرسانی است و اطلاعات هنوز درگیر هستند.
به طور کلی ، تعداد بیشتری از افراد گزارش می دهند که نسبت به افزایش در گروه آزمایشگاه های سیگنال های سئو ، میزان خسارت را نشان می دهند. و در توییتر خسارتهای زیادی در گزارش وجود دارد ، بسیار بیشتر از برندگان.
تجربه به روز رسانی کلاه خاکستری
اعضای گروه ” SEO کلاه خاکستری” توصیف شده مناسب SEO فیس بوک عموما مثبت هستند. این گروه روی پیوندهای شبکه وبلاگ خصوصی (PBN) متمرکز شده است. مدیر گروه یک نمودار Accuranker را منتشر کرد که نشان می دهد تمام کلمات کلیدی وی در یک مسیر صعودی شیب دار قرار دارد و یکی از اعضا می گوید نمودار وی شبیه یک چوب هاکی است.
عضو دیگر خاطرنشان کرد: وی هفته گذشته در هفته به میزان 30 درصد از فروش خود را به ترتیب 30 درصد بهبود یافته است که پیگیری جمعه نیز با پیشرفت 70 درصدی همراه است.
چندین عضو خاطر نشان کردند که در تغییرات محلی Google دستاوردهای بزرگی حاصل شده است.
در کل ، کلاه های خاکستری بیشتر از منفی واکنش نشان می دهند.
واکنش به روزرسانی کلاه سیاه
اعضای انجمن های جهان بلک بلک در مورد تغییرات چشمگیر در رتبه بندی خود صحبت می کنند. برخی از آنها خسارات را تا حدود 40٪ گزارش می دهند.
با این حال تعداد معدودی از پیشرفت های به روزرسانی نوامبر گوگل را گزارش می دهند .
به گفته یک عضو:
“باید چیزی در جریان باشد ، من 2 نفر را در انجمن وابسته به آمازون دیدم که می گویند که ترافیک آنها غرق بینی بزرگی شده است. دیروز و امروز 30 درصد افزایش یافته است.
در حالی که در بحث دیگری یکی از اعضای کلاه سیاه اظهار داشت:
“همین امروز بالاخره من شاهد پیشرفت های گسترده شدم …”
مشاهدات SEO بدون کلاه در به روز رسانی گوگل
اعضای هیئت مدیره وب در سراسر وب ، بلافاصله در چهارشنبه 6 نوامبر شروع به مشاهده تغییرات کردند. روز پنج شنبه یکی از اعضا خاطرنشان کرد که در مدت 24 ساعت شاهد تغییر تبدیل نبوده اند. عضو دیگری خاطرنشان کرد:
وی ادامه داد: “من سرورهای مملو از بدافزار و تغییر مسیرهای دزدگیر را از دامنههای .cf .tk .ml .gq .ga دیدن می کنم.”
گوگل دیگر نمی تواند یک سایت قانونی و یک سایت اسپم را از یکدیگر جدا کند. این جدی است. تیم ضد اسپم نبرد را از دست داد. “
به نظر می رسد که این مشاهدات گزارش های مثبت دیده شده در جوامع کلاه سیاه و کلاه خاکستری را تأیید می کند.
مقاله نویس عضو گفت:
“صنعت سرگرمی در اینجا ، من حرکت زیادی را در پایان خود می بینم ، بسیاری از سایت ها رتبه خود را به شدت از دست می دهند و چند ساعت بعد همه چیز به جایی می رسد که بودند.”
عکسبرداری از جستجوگر کلاه ماهیگیری
شخصی از من پرسید که آیا من SEO کلاه سفید هستم یا نه. پاسخ من این بود که من بیشتر از نوع SEO کلاه ماهیگیری استفاده می کنم. به عبارت دیگر ، من سعی می کنم به آنچه گوگل انجام می دهد متمرکز باشم و از آنجا درک درستی از نحوه پاسخگویی ایجاد کنم.
در 20 سال کار من در بازاریابی جستجو ، من دیدم که روندها و تئوریهای بازاریابی جستجو می آیند و می روند و دوباره برمی گردند.
به عنوان مثال ، مدتهاست که گوگل در مورد هدف قرار دادن سایتهای وابسته شایعه شده است. اما اینگونه نبود که Google سایتهای وابسته را هدف قرار داد. این بیشتر در مورد سایت های وابسته با استفاده از استراتژی های تبلیغاتی متوقف شده است که به دلیل چگونگی تکامل سایت ها در گوگل ، متوقف شده اند.
در طی پنج سال گذشته ، کاهش رتبه بندی بیشتر در مورد تغییر نحوه درک گوگل از جستجوهای جستجو بوده و تصمیم می گیرد که چه چیزی مرتبط است.
پاسخهای بیشماری در مورد به روزرسانی های اخیر وجود داشته است که نادرست را اثبات کرده است زیرا آنها مبتنی بر منابع ضعیف اطلاعات یا استدلال ضعیف بوده اند.
نمونه هایی از مشاهدات ضعیف عبارتند از:
- توصیه ای برای ساختن صفحه نویسندگان
- مشاوره ای برای نمایش اعتبارنامه تخصصی در سایت
- توصیه برای بهبود EAT (تأیید شده است که گوگل هیچ عامل رتبه بندی EAT ندارد)
این توصیه ضعیف از استفاده از دستورالعمل های سنجش کیفیت جستجو در Google به عنوان راهی برای درک الگوریتم گوگل استفاده شده است. همه این نظریه ها توسط گوگلرهایی همچون جان مولر و گری الیس رد شده است.
دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجو می تواند برای تعیین اهداف برای وب سایت باشد و از آن اهداف می توان استراتژی هایی را برای دستیابی به استانداردهای بالا ایجاد کرد.
اما این سند هرگز نقشه راه الگوریتم گوگل نبود . این یک نقشه راه برای نحوه ارزیابی وب سایت بود. این همه دو چیز متفاوت اما این سند برای تلاش برای درک دلیل دیگر سایت رتبه بندی بی فایده است زیرا هیچ اسرار رتبه ای در دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجو وجود ندارد.
Google طاقچه های شخصی را هدف قرار نمی دهد
گوگل به ندرت صنعت را هدف قرار می دهد. در گذشته برخی از SEO ها این ایده را تبلیغ می کردند که گوگل سایت های پزشکی را هدف قرار می دهد. آنها اشتباه كردند و اكنون ما با نسخه نامناسب Medicate Update گیر كرده ایم تا به صنعت سئو یادآوری كنیم كه گوگل صنایع خاصی را هدف قرار نمی دهد.
دستورالعمل های هدفمند / وبلاگهای سفر Google؟
هر کسی که می گوید گوگل دستور العمل ها یا وبلاگ های سفر را هدف قرار داده است ، احتمالاً اشتباه کرده است. از نظر تاریخی ، با چند استثناء ، به روزرسانی های Google صنایع خاصی را هدف قرار نداده اند. به روزرسانی های اصلی Google+ روی موضوعاتی مانند ارتباط تمرکز می کنند.
این بروزرسانی ناشران همه سوله ها را تحت تأثیر قرار داده است. این یک بروزرسانی گسترده است که طیف گسترده ای از موضوعات سایت را تحت تأثیر قرار می دهد.
Takeaway درباره به روزرسانی نوامبر گوگل
نکته بعدی اینست که صبر کنیم تا از گوگل بشنویم.
اکثر به روزرسانی های گذشته از طریق درک بهتر نمایش داده ها از کاربر ، درک بهتر صفحات وب و درک بهتر سیگنال پیوند ، به ارتباط متمرکز شده اند.
این ممکن است که Google در حال تغییر ترکیبی از تغییرات مربوط به محتوا ، نمایش داده شد و لینک دهنده باشد. این یک شرط مطمئن است … اما در این مرحله ، اما ما به راحتی نمی دانیم. اینکه بگوییم گوگل انواع خاصی از سایت ها یا انواع محتوا را هدف قرار می دهد ، این است که روی یخ نازک بچرخید.