بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی ارزانترین راهی برای دستیابی به بازار هدف شما ، صرف نظر از اندازه تجارت شما است.

اما بازاریابی اینترنتی، واقعا چیست؟

تعریف بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی نیز نامیده می شود ، بازاریابی اینترنتی فرایند ترویج یک تجارت یا مارک تجاری و محصولات یا خدمات آن از طریق اینترنت با استفاده از ابزاری است که به رانندگی در ترافیک ، منجر و فروش کمک می کند.

بازاریابی اینترنتی یک اصطلاح بسیار گسترده است که طیفی از تاکتیک ها و استراتژی های بازاریابی را شامل می شود – از جمله محتوا ، ایمیل ، جستجو ، رسانه های پرداخت شده و موارد دیگر.

با این حال ، این روزها ، بازاریابی اینترنتی اغلب با “بازاریابی محتوا" قابل تعویض است.

چرا؟

زیرا بازاریابی محتوا بازاریابی اینترنتی از حال و آینده است.

موسسه بازاریابی محتوا بازاریابی محتوا را چنین تعریف می کند :

“یک رویکرد استراتژیک بازاریابی برای ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند ، مرتبط و مداوم برای جذب و حفظ مخاطب واضح و مشخص – و در نهایت ، هدایت اقدامات سودآور مشتری" متمرکز شده است.

به این شکل فکر کنید: بازاریابی محتوا (یا بازاریابی ورودی) با تبلیغات سنتی (بازاریابی برون مرزی) و در ادغام مستقیم  با الگوهای و عادات نسل امروز مخالف مستقیم  است.

ما دوست نداریم که به آن فروخته شویم ، در حال حاضر مسدود کننده های تبلیغاتی خود را روشن کرده ایم ، و دیگر به سختی کابل را تماشا می کنیم.

بازاریابی محتوا محتوا را ارائه می دهد که به نقاط درد ما توجه می کند و وقتی می خواهیم آن را بخواهیم.

در اینجا یک مثال عالی از Voltier Digital آورده شده است:

مزایا و معایب بازاریابی اینترنتی جدید و قدیم

بازاریابی محتوا در مقابل تبلیغات سنتی

در اینجا مسیر تکاملی پشت فرم مدرن بازاریابی است که امروز موفق ترین است.

فروش  دیگر کار نمی کند (مستعار ، تبلیغات سنتی).

چرا؟

تبلیغات سنتی بر فشار دادن پیام به مصرف کننده برای جذب آنها از خرید متمرکز است.

این مزاحم ، مانع و مزاحم است.

فریاد می زند ، “هی ، به من نگاه کن!" در حالی که بازوهایش را می پیچید.

ممکن است سعی کنید از تماس چشمی جلوگیری کنید ، اما تبلیغات سنتی پایدار است .

شما می دانید که چه تبلیغات سنتی به نظر می رسد زیرا هر روز با آنها بمباران می شوید.

به تبلیغات تلویزیونی ، بیلبوردها ، تبلیغات مجله ، تبلیغات رادیویی و تبلیغات بنر وب فکر کنید.

آگهی های تبلیغاتی برای قهوه “صادقانه به خوبی" از دهه 1950 مشهود است ، مدت هاست که این تبلیغات وجود دارد.

تبلیغات ممکن است هنوز هم در بعضی از مناطق استراتژیک کار کند.

اما کاربران اینترنت می توانند در صورت تمایل به دیدن آنها ، فقط از تبلیغات دور شوند.

یعنی دقیقاً چه اتفاقی می افتد.

براساس گزارش PageFair : حدود 615 میلیون دستگاه در حال استفاده از مسدود کننده های تبلیغاتی استفاده می کنند. علاوه بر این ، استفاده از مسدود کننده تبلیغات  تنها در سال 2016 حدود 30 درصد افزایش یافته است .

شما آن را می دانید ، من آن را می دانم ، همه آن را می دانند.

تبلیغات آزار دهنده است .

و ، آنها راهی نیستند که مصرف کنندگان ترجیح دهند در مورد محصولات جدید بیشتر بیاموزند.

آنها به جای اینکه مشاغل خود را در چهره مصرف کنندگان تکان دهند ، باید رویکردی ملایم تر و متفاوت داشته باشند.

بازاریابی محتوا دقیقاً همین است.

برندها و بازاریابی که از آن استفاده می کنند ، مطالبی را منتشر می کنند که به آنها می آموزد ، الهام می گیرند ، راهنمایی می کنند یا برای مخاطب مورد نظر خود مشکلی را حل می کنند.

با برخی ترفندهای مفید ، اهداف می توانند آن محتوا را در وب پیدا کنند بدون اینکه به آنها سوق داده شود.

اگر چشم انداز مطالب مفیدی را از محتوا بدست آورد ، بازگرداندن اطلاعات بیشتر است.

سرانجام ، مصرف کنندگان می توانند با برند به صورت ارگانیک در تعامل باشند و محتوای خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

اعتماد جعلی است.

اقتدار تأسیس شده است.

اتصالات اتفاق می افتد.

این پیروان وفادار می توانند به طور مستقیم به سرب و فروش تبدیل شوند – طبیعتاً .

تمام موارد فوق با تمرکز روی دادن ارزش به کاربر اتفاق می افتد.

به کاربران کمک کنید – به آنها ارزش قایل شوید و در عوض به شما پاداش می دهند.

این چیزی است که بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی محتوا در اصل آن است.

چرا بازاریابی اینترنتی؟

حالا که می دانید چه بازاریابی اینترنتی است، شما هنوز هم ممکن است تعجب که چرا این اعتیاد به مواد مخدره بسیار در اطراف آن وجود دارد.

خوب ، اعتیاد به مواد مخدره کاملاً پایه گذاری شده است.

بازاریابی اینترنتی بارها و بارها موفقیت اثبات شده را نشان داده است.

در اینجا برخی از آمارهایی که از سراسر وب جمع شده اند برای کمک به شما می دانند که چرا بازاریابی اینترنتی و محتوا بلند است:

و موارد بیشتری وجود دارد.

از تلاشهای من در زمینه بازاریابی محتوا ، دیدم که تجارت کوچک من شروع به کار کرده است.

با 99 درصد تمرکز ما روی بازاریابی محتوا ، توانستیم ارزش خود را به میلیون ها دلار افزایش دهیم.

خط پایین: این مواد کار می کنند.

5 نمونه از مطالب: ارائه ارزش برای بازده های بزرگ

خواندن در مورد بازاریابی با محتوای عالی کافی نیست تا درک کنید که چطور کار می کند. در عوض ، شما باید آن را در عمل ببینید تا ارزش اساسی آن را درک کنید.

زیرا وقتی محتوا  واقعاً خوب است ، می تواند کارهای شگفت انگیزی انجام دهد.

در اینجا چند نمونه برتر از انواع محتوا از مارک هایی که تولید محتوا را از پارک خارج کرده اند ، آورده شده است.

1. پست ها و مقالات وبلاگ

یکی از متداول ترین انواع محتوا ، پست ها و مقالات وبلاگ است.

به خصوص ، یک وبلاگ یک بستر عالی برای محتوا است زیرا پایه و اساس بسیاری از پست ها ، صفحات و مطالب را ایجاد می کند که همه به سایت شما اشاره می کنند.

به یک وبلاگ به عنوان یک تنه درخت فکر کنید. پست های وبلاگ شخصی شما شاخه هایی هستند که به گوشه و کنار اینترنت و موتورهای جستجو می رسند. کاربران می توانند شعبات شما را پیدا کرده و آنها را به سایت اصلی شما بازگردند. این امر به شما منجر به فروش بیشتر و خرید بیشتر می شود.

برای یک مثال عالی از مطالب وبلاگ نویسی ، به موسسه بازاریابی محتوا مراجعه کنید . آنها برای تدریس ، آموزش ، راهنمایی یا الهام بخش ، مطالب ارزشمند و مفیدی را برای بازاریابان محتوا ایجاد می کنند.

نتیجه؟

طرفداران ، پیروان و مشتریان خود را وقف وقایع ، آموزشها و مشاوره ها اختصاص داده اند.

2. اینفوگرافیک

اینفوگرافیک ها روشهای دیدنی و سرگرم کننده ای برای ارائه اطلاعات ارزشمند هستند.

آنها برای توضیح مفاهیم از نمودارها ، نمودارها ، تصاویر و تصویر استفاده می کنند. این نوع محتوا به راحتی قابل هضم و کاملاً مشترک است.

در اینجا مثالی خارق العاده از اینفوگرافیک در مورد پخت نان از RJ Zaworski آورده شده است:

مثال بازاریابی اینترنتی به روش اینفوگرافیک

و اینجا اینفوگرافیکی بسیار گسترده از Curata در مورد آناتومی یک بازاریاب محتوا آورده شده است:

آناتومی بازاریابی اینترنتی محتوا

3. مطالعات موردی

یکی دیگر از فرم های محبوب و مؤثر مطالب ، مطالعه موردی است.

به طور کلی ، یک مطالعه موردی ، نگاهی عمیق به برخی از اقداماتی است که نام تجاری یا تجارت شما انجام داده است که برای موفقیت نتایج قابل اندازه گیری دارد.

معمولاً این به چیزی تبدیل می شود که برای مشتری انجام داده اید.

در اینجا یک مثال عالی از مطالعه موردی توسط Fractl آورده شده است:

مثال موردی بازاریابی اینترنتی

در آن ، آژانس نشان می دهد که چگونه آنها یک کمپین محتوای موفق را برای یک برند املاک و مستغلات انجام دادند. آنها در مورد چگونگی جمع شدن ، “whys" این پروژه و نتایج (ارائه شده در آمار قابل اندازه گیری) صحبت می کنند.

این نوع محتوا به دلایل واضح یک اعتماد ساز ساز بسیار جذاب است.

4- پادکست ها

برای کسانی از شما که به فکر نوشتن پست وبلاگ یا مقاله عمیق یا مطالعه موردی می افتند ، وسواس محتوای شما وجود دارد.

پادکست ها بسیار زیاد هستند.

از همان تبلیغات کمتری که در همان Google Ads صرف می کنید ، متحمل می شوید کمتر باشد؟
تبلیغات شما ممکن است در کلاهبرداری با کلیک کلیک کند. بررسی کنید که آیا باید از تبلیغات خود در برابر رقبا و رباتها محافظت کنید یا خیر. راه اندازی ساده بررسی رایگان خود را از امروز شروع کنید.

تبلیغات

آنها شبیه به داستان های داستان و نمایش های رادیویی خبری از yore هستند ، به جز مردم می توانند آنها را بارگیری کنند و به هر حال و هر زمان که بخواهند گوش دهند.

اگر شما یک سخنران یا مصاحبه کننده خوب هستید ، این قالب محتوا می تواند یک چیز عالی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات ارزشمند با مخاطبان باشد.

به عنوان مثال ، از موتور جستجوی نوردز مجله موتور جستجو ، در مورد سئو ، جستجوی پرداخت شده ، رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا دیدن کنید.

5. فیلم ها

در حال حاضر فیلم ها گرمترین نوع محتوا هستند.

آمار خیره کننده است. به گزارش رسانه های اجتماعی امروز:

به راحتی می توان فهمید که چرا فیلم ها غالب هستند.

استفاده از فیلم ها ساده است ، سرگرم کننده است و به کسری توجه توجه می کنند که هنگام گشت و گذار در وب از آن رنج می بریم.

برای مثال عالی بازاریاب که بیشترین استفاده از محتوای ویدیو را دارد ، کانال YouTube نیل پاتل را ببینید :

مثال کانال یوتیوب برای بازاریابی اینترنتی

آنچه برای بازاریابی اینترنتی لازم دارید

بنابراین ، شما کاملاً برای این بازاریابی اینترنتی سر و کار دارید.

شما عاشق ایده خلاقیت ، به اشتراک گذاشتن ارزش با چشم انداز / مخاطبان خود و ایجاد وفاداری به برند و روابط ارگانیک هستید.

یک ثانیه نگه دارید ، هر چند.

شما فقط نمی توانید به این کورکورانه پرش کنید.

ابتدا باید بخش های اصلی بازاریابی موفق اینترنتی را درک کنید.

آنها شامل موارد زیر هستند:

استراتژی بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا بدون استراتژی در نهایت شکست خواهد خورد – این حقیقت غم انگیز است.

اگر انتظار دارید به جایی برسید ، باید جهت ، برنامه ، ابزار مناسب و روش هایی برای سنجش پیشرفت خود داشته باشید.

در اینجا اصول اصلی استراتژی بازاریابی محتوا وجود دارد :

  • اهداف این امر حیاتی است. شما باید بدانید که کجا می خواهید بروید ، و چه موفقیتی برای شما (و شما تنها) به نظر می رسد ، قبل از اینکه بتوانید به آنجا بروید تا به آنجا بروید.
  • برند شخصی شما و مخاطب هدف. هنگامی که سرانجام شروع به تولید محتوا کردید ، باید بدانید که با چه کسی صحبت می کنید و صدای برند خود را متناسب می کنید تا به طور خاص به آنها متوسل شوید. اگر مخاطب مناسبی را هدف قرار ندهید (افرادی که لاغر می شوند تا آنچه را که می گویید بشنوند) ، موفق نخواهید شد. و اگر نمی توانید راهی برای استراحت بیابید ، بسیاری از مارک های دیگر را که برای جلب توجه در صنعت شما رقابت می کنند ، ترکیب می کنید.
  • کلمات کلیدی و تحقیق. هنگامی که می دانید چرا و چه کسی ، باید به چگونگی رسیدگی بپردازید. چگونه به مخاطبان خود خواهید رسید؟ آنها چه می خواهند بیاموزند ، چه مشکلی برای حل آنها نیاز دارند؟ برای یافتن نتایج در موتورهای جستجو ، کلمات کلیدی را جستجو کنید و قبل از ایجاد هرگونه محتوا ، موضوعاتی را پیدا کنید که علاقه ذاتی برای مخاطبان شما دارند.
  • تمرکز محتوا و تعهدات. چه نوع محتوا ایجاد خواهید کرد؟ چند بار ارسال خواهید کرد؟ کجا پست خواهید کرد؟ شما باید این پایه ها را ببندید تا بتوانید محتوا را با قوام و کیفیت ایجاد کنید.
  • تولید محتوا. هنگامی که مباحث ، کلمات کلیدی ، صدای متمایز و مخاطب هدف را دارید می توانید محتوا ایجاد کنید. با این حال ، اگر محتوای شما واقعاً خوب نیست ، وقت خود را تلف می کنید. اگر به آن نیاز دارید کمک کنید ، وقت خود را برای ترسیم کردن و بهینه کردن بازده خود بگذرانید ، و همیشه بهترین مطالبی را که می توانید ارائه دهید.
  • تبلیغ محتوا. اگر راه های صحیح را تبلیغ کنید ، محتوای شما بسیار دورتر خواهد شد. اگر برنامه ریزی کنید وقتی قطعات خود را منتشر می کنید ، تبلیغ کنید ، در مورد انتشار در وبلاگ خود و به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی ، استراتژی ایجاد کنید و جامعه ای از پیروان ایجاد کنید که می تواند به بالا بردن تعامل شما کمک کند.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

هنگامی که از SEO با بازاریابی محتوا استفاده می کنید ، می تواند مدت زمان طولانی تری داشته باشد.

این دو قطعه در کنار هم باعث می شوند تا بتوانید در اینترنت به دسترسی ارگانیک ( بخوانید: رایگان ) دسترسی پیدا کنید.

SEO شامل تکنیک های مختلفی است که به شما کمک می کند تا در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) به نقاط اصلی برسید. این بدان معنی است که افراد می توانند شما را با جستجوی موضوعی که به آنها علاقه مند هستید یا به کمک آنها نیاز دارید ، پیدا کنند.

هدف اصلی SEO خوب این است که صفحات سایت خود را در صفحه اول گوگل رتبه بندی کنید. (از این گذشته ، اکثر افراد به ندرت ، اگر همیشه ، بر روی صفحه 2 در جستجوی اطلاعات خود کلیک کنند.)

در اینجا چند تکنیک اساسی SEO وجود دارد که به شما کمک می کنند تا محتوای شما در نتایج جستجو ایندکس و رتبه بندی شوند:

  • کلمات کلیدی استراتژیک – شما باید کلمه کلیدی هدف خود را در عنوان ، زیرنویس ها ، مطالب و توضیحات متا قرار دهید تا به Google کمک کند بلافاصله آنچه را که در موردش است مشخص کند.
  • یک سایت با طراحی خوب و منظم – Google به این نکته نگاه می کند که سایت شما چقدر کاربرد دارد یا اینکه چقدر راحت است که افراد بتوانند در اطراف آن کلیک کنند ، آنچه را که می خواستند پیدا کنند و مطالب خود را بخوانند.
  • URL های صفحه تمیز – ساختار URL برای صفحات شما نباید متنفر باشد (به عنوان مثال http://yourdomain.com/blog/content123xyz-asdfkla ). آنها باید ساده و آسان برای خواندن باشند (یعنی http://yourdomain.com/blog/how-to-do-seo ).

البته این فقط سئو SEO برهنه است. برای داشتن یک نگاه بهتر و عمیق تر ، به کتاب SEO SE  101 مراجعه کنید: اصول اولیه بهینه سازی موتور جستجو را بیاموزید .

تقویت از روش های پرداخت شده

جستجوی ارگانیک می تواند نرخ کلیک بالایی را به شما ارائه دهد. همچنین این اعتماد به نفس ذاتی را که مردم در نتایج Google دارند به شما می دهد.

با این حال ، بعضی اوقات سرمایه گذاری در جستجوی پرداخت شده می تواند به شما کمک کند.

در اینجا چند مثال خوب از موتور موتور جستجو آمده است:

  • برای جستجوی بازدیدکنندگانی که سایت شما را از طریق جستجوی ارگانیک پیدا کرده اند ، از جستجوی پولی استفاده کرده و بر اساس تجربه خود ، از آنها متناسب با تبلیغات استفاده کنید.
  • نسخه های مختلف نسخه آگهی (تست A / B) را آزمایش کنید تا ببینید کدام یک عملکرد بهتری دارند – سپس از آنچه برای صفحات فرود در سایت خود آموخته اید استفاده کنید.
  • جستجوی پرداخت شده می تواند دید شما را به طریقی افزایش دهد که جستجوی ارگانیک نباشد ، مانند اینکه به شما امکان می دهد برای کلمات کلیدی با حجم بالا که برای آنها رتبه بندی ارگانیک دارید ، زمان هوایی داشته باشید.

ترکیبی از جستجوی پرداخت شده و بازاریابی محتوا ، بازاریابی اینترنتی منسجم به شما می دهد.

ترافیک ارگانیک و پرداخت شده می تواند باعث افزایش دید شما و نتایج بهتری برای ترافیک رانندگی شود ، که می تواند منجر به فروش و فروش شما شود.

صبر و شکیبایی

بازاریابی محتوا به برخی قطعات نیاز دارد که به مراتب کمتر از استراتژی یا سئو ملموس هستند ، اما شاید مهمترین آنها باشند.

وقتی واقعاً موفق باشد ، بازاریابی محتوا یک استراتژی بلند مدت است.

زمان لازم است تا ROI را از تلاشهای محتوای خود ببینید.

پست وبلاگ شما امروز منتشر می کنید تا فردا ، هفته آینده یا حتی ماه آینده پرداخت نمی شود.

درعوض ، باید صبر و شکیبایی داشته باشید تا ماه ها صبر کنید – شاید حتی تا یک سال یا بیشتر – برای دیدن بازده ها.

خبر خوب؟

بازاریابی محتوا بازاریابی اینترنتی است که به مرور زمان حرکت می کند. HubSpot این پدیده را “ترکیب" می نامد.

محتوای باکیفیت با مرور زمان افزایش می یابد. این به ایجاد اقتدار صفحه کمک می کند و می تواند از طریق ارتباط متقابل افراد با محتوا هنگام کشف آن ، دسترسی آن را افزایش دهد.

به پیوند ، اشتراک گذاری ، درگیر کردن و موارد دیگر فکر کنید.

نمونه بازاریابی اینترنتی وبلاگی

از همه مهمتر ، همه این بازده های ترکیبی می توانند به مطالب شما در صعود از صفحات گوگل کمک کنند ، که به نوبه خود کمک می کند تا به صورت ارگانیک به افراد بیشتری برسد.

خیلی زود ، کار سخت شما در آن پست شروع به پرداخت مضراب می کند.

این اتفاق نمی افتد حق دور، اما آن را خواهد افتاد اگر به شما در تنظیم مطالب خود را برای رسیدن به موفقیت، با استراتژی.

برای دیدن آن فقط صبر و شکیبایی لازم است ، و با در نظر گرفتن ماههای پیش رو محتوا را بیرون می کشید.

حالا چی؟ چگونه به بازاریابی اینترنتی شیرجه بزنیم

در حال حاضر ، شما ممکن است با هیجان در مورد این چیز به نام بازاریابی محتوا تکان بخورید.

شما می خواهید به شیرجه رفتن ، مانند همین حالا.

اگر آماده هستید و به زودی به رفتن خود ادامه می دهید ، در اینجا آمده است:

1. اهداف خود را مرتب کنید و اهداف را تعیین کنید

به یاد داشته باشید ، این یک ماراتن است ، نه یک اسپرینت .

قدم زدن به خود برای انجام درست آن ضروری است – در غیر این صورت ، چرخش چرخ های خود را شروع خواهید کرد و فرسودگی اجتناب ناپذیر خواهد بود.

در عوض ، جایی را که در شغل خود قرار دارید ، ذخیره کنید.

فکر کنید که در سال آینده به کجا می خواهید بروید.

  • آیا در حال حاضر مشتری دارید؟
  • آیا شما وب سایت دارید؟
  • آیا شما از مربع یک شروع می کنید؟

یک قلم و کاغذ بردارید ، یا در مقابل رایانه خود مستقر شوید و شروع به تدوین اهداف برای بازاریابی محتوا کنید .

اهداف خود را قابل دستیابی (اما نه خیلی آسان) کنید و آنها را قابل اندازه گیری کنید.

به راهنمایی در مورد اهداف نیاز دارید؟

در اینجا چند نکته از CMI در مورد تعیین اهداف ، از جمله چگونگی اتصال آنها به شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) ارائه شده است.

برای ایده های رسیدن به اهداف ، این مقاله را از 10 Copyblogger در 10 هدف بازاریابی محتوا که ارزش دنبال کردن را دارد بخوانید .

2. محتوای “پایگاه اصلی" خود را ایمن کنید

برای ایجاد محتوا ، جمع آوری سرب و موارد دیگر ، به یک پایگاه خانگی در وب احتیاج دارید.

این هست:

  • جایی که محتوای شما زندگی می کند
  • هنگامی که مطالب خود را در زمینه اجتماعی به اشتراک می گذارید به آنها پیوند خواهید یافت.
  • جایی که جمع می شوید منجر به ترافیک شما می شود.

اگر وب سایت ندارید ، گزینه های تحقیق را شروع کنید.

اگر وب سایتی دارید ، با دنبال کردن سئو و کارآیی بهترین شیوه ، بهینه سازی ، کاربر پسند و سازماندهی شده خود را انجام دهید.

3. استراتژی بازاریابی تا را شروع کنید

اکنون که اهدافی دارید ، خانه ای برای محتوای خود و اشتیاق ، وقت آن است که با بقیه راهبرد بازاریابی محتوا خود پیش بروید.

ما قبلاً در مورد استراتژی بحث کرده ایم ، اما در اینجا مراحل عملی وجود دارد که آن را عملی می کند:

6 مرحله کلیدی ، عملی برای استراتژیک کردن محتوای بازاریابی

  • تحقیق مخاطبان هدف و توسعه شخصیت برند
  • تحقیق در مورد کلید واژه ها و تحقیقات فرصت SEO
  • ایده پردازی موضوعی و برنامه ریزی محتوا
  • ایجاد / نوشتن / تولید محتوا
  • جامعه سازی و پرورش آن
  • اشتراک و تبلیغ مطالب در کانال های اجتماعی

این یک لیست گسترده است هر مرحله مجموعه اقدامات و برنامه ریزی های مربوط به خود را دارد.

مهم است که از هیچ قدم نگذرید. هر یک برای پیروزی در بازاریابی محتوا بسیار مهم است .

بله – این کار به زمان ، تلاش ، برنامه ریزی ، صبر ، استحکام و کار تیمی نیاز دارد تا همه این کارها انجام شود.

هرچند که بازاریابی اینترنتی خود را تغییر دهید ، فقط یک قطعه از مطالب موجود در زرادخانه شما می تواند چنین تأثیراتی داشته باشد:

چرخه محتوا در بازاریابی اینترنتی

و این فقط کاری است که یک قطعه از محتوا می تواند انجام دهد.

تصور کنید که یک برنامه چاپ و نشر محتوای با کیفیت و مداوم را راه اندازی کرده اید و حافظه نهان دارایی های محتوا را ساخته اید.

امکانات غیر واقعی است .

… اما تنها در صورت آماده بودن آستین های خود را جمع کنید و دستان خود را کثیف کنید.

حفر شوید ، دوره خود را ترسیم کنید ، خلاق شوید ، روابط برقرار کنید و از بازاریابی اینترنتی امروز لذت ببرید.