رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی تان را منتشر نکنید تا گزارش های تبلیغاتی خود را جمع اورید. رپورتاژ آگهی های خود را مانند تمام صفحات ارزشمندی سایت تان ، که میخواهید به آنها را پیوند دهید ، در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و حتی آنها را در رپورتاژآگهی بعدی خود نیز پیوند دهید. مطمئن باشید متن خود را حول یک عبارت کلمه کلیدی که از تحقیقات کلمات کلیدی خود به دست آورده اید ، بهینه کرده اید. هرچه میزان ترافیک رپورتاژ آگهی شما بیشتر باشد و پیوندهای داخل آن کلیک بیشتری داشته باشد ، از ارزش و اعتبار لینکهای ورودی شما به موتورهای جستجو بیشتر و ترافیک هدایت شده به وب سایت شما بیشتر خواهد بود.

چه موقع تبلیغات رپورتاژی را بخریم؟

هر بار که پیوندهایی با کیفیت بالا کسب می کنید ، اعتبار وب سایت شما با موتورهای جستجو افزایش می یابد. Google در مورد زمان مناسب برای به دست آوردن لینک صحبت نکرده است. اما تجربه و مشاهدات ما نشان می دهد که گرفتن لینک به عبارت مربوط به صفحه ای که حداقل یک مکان در سه صفحه اول نتایج جستجو داشته باشد می تواند رتبه فعلی شما را بهبود بخشد. در حقیقت ، تحقیقات انجام شده توسط برایان ، نویسنده وب سایت backlinko ، نشان داده است که پیوند بین لینک دهنده ها و موقعیت یابی کاملاً ساده است. این بدان معناست که هر چه تعداد بک لینک بیشتر باشد ، موقعیت شما بهتر خواهد شد. البته در نظر گرفتن کلیه فاکتورهای سئو پیش شرط لازم برای این امر خواهد بود.

هنگام رپورتاژ یک میزبان وب سایت خبری چه عواملی را باید در نظر بگیرید؟

ابتدا مطمئن شوید که وب سایتی که می خواهید با سه لینک منتشر کنید فعال است. سپس به عوامل موجود در وب سایت MOZ نگاه کنید:

Scam Score Score (عددی بین صفر تا 100 نشان می دهد که فعالیت اسپم یک وب سایت براساس 27 عامل است) ، این تعداد به دلیل عدم آگاهی از عوامل به ثمر رساندن هرزنامه ، در بسیاری از وب سایت ها افزایش یافته است. لازم نیست نگران این موضوع باشید که چرا این امر نمی تواند تأثیر منفی بر عملکرد وب سایت شما بگذارد ، و گوگل پس از به روزرسانی به نسخه 4.0 الگوریتم پنگوئن ، اعلام کرد که سایت را برای لینک های مخرب جریمه نمی کند ، اما نه من فقط ارزش و اعتبار را منتقل می کنم ، منفی یا مثبت.

اعتبار دامنه یا “DA”: این تعداد بین 1 تا 100 است و نشانگر مقدار کلی و اعتبار نام دامنه وب سایت در موتورهای جستجو است. با این حال ، به خاطر داشته باشید که این معیار با وب سایت های مشابه قابل مقایسه است و اینکه یک سایت خبری با اعتبار اعتباری 20 بسیار بالاتر از سایتی است که دارای اعتبار اعتباری برای موتورهای جستجو باشد.

اعتبار صفحه “PA”: می توانید یکی از جدیدترین صفحات ایجاد شده توسط وب سایت را بررسی کنید تا ببینید صفحه به تازگی منتشر شده برای شروع به دست آوردن بهترین نتایج جستجو چقدر قدرتمند است. هرچه تعداد این تعداد بیشتر باشد ، در صورت ارائه محتوای اختصاصی و با کیفیت ، رتبه بالا آسانتر خواهد بود.

خرید رپورتاژ اگهی دانشگاهی edu

سایت های دانشگاهی edu به دلیل دارا بودن ارزش بسیار زیاد و دریافت لینک های بسیار از در دیگر سایت های جهان می توانند یک انتخاب مناسب برای درج رپورتاژ اگهی باشند. از این رو با رایزنی های بسیار موفق به کسب امتیاز درج رپورتاژ آگهی در تعداد از سایت edu با رنک و دامین آتوریتی بسیار بالا شده ایم. در صورت تمایل تماس بگیرید.

خرید رپورتاژ دانشگاهی edu advertorial reportage

رپورتاژ آگهی edu در دامنه های دانشگاهی

5 / 5 ( 4 امتیاز ) امروز رپورتاژ آگهی به یکی از اثر گذارترین بخش های سئو خارجی بیرونی سایت تبدیل شده است. این اثر گذاری دلایل بسیاری دارد که از جمله آن میتواند به دوفالو بودن آن ها اشاره کرد. در این میان رپورتاژ آگهی های دانشگاهی یک…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره تلفنی با شماره زیر تماس بگیرید

از سراسر ایران 09389449364