استراتژی بازاریابی محتوا !!! اگر اولین بار است که چنین کلمه ای گوش شما رسیده است یا چنانچه برای بار اول برنامه تولید محتوا را میشونید احتمالا این مطلب برای شما بسیار مفید باشد ولی چنانچه دانش شما در این زمینه به حد کمال رسیده باشد پیشنهاد میکنیم وقت خود را با این مطلب تلف نکنید و به دنبال مطالب مفید دیگری در مثناسئو یا دیگر سایت های سئو باشید.
این که آیا تازه از بازاریابی محتوا شروع کرده اید یا مدتی است که از همین رویکرد استفاده کرده اید ، به این معنی است که هرگز به بررسی مجدد برنامه استراتژی محتوا خود اطمینان نمیکنید – تا زمانی که اطمینان حاصل کنید که استراتژی تولید محتوا تان به روز ، خلاقانه و قوی است.
از همه گذشته ، به این معنی را نیز به همراه خواهد داشت که شما بیشتر از همیشه رقابت کرده اید. طبق اعلام موسسه بازاریابی محتوا ،
موفق ترین بازاریابان B2B گزارش می دهند که از سال 2018 40٪ از بودجه خود را برای بازاریابی محتوا صرف می کنند این در حالی هست که این نسبت سال 2017 حدود 1% بود. اولین قدم برای دستیابی به این رقابت ، داشتن یک برنامه بازاریابی محتوا و هوشمند است. اگر در برای برنامه ریزی برای سال آینده مشکلی دارید یا به ایده های تازه ای نیاز دارید که در برنامه خود درج کنید ، در ادامه بخوانید.
در این مقاله ، به این موارد پرداخته خواهد شد می زنیم:
- استراتژی تولید محتوا چیست.
- چرا کسب و کار شما به یک برنامه بازاریابی محتوا نیاز دارد.
- اقدامات دقیقی که برای ایجاد استراتژی خود باید انجام دهید شامل موارد زیر است:
- چگونه محتوای شما می تواند منجر شود.
- چگونگی و انتخاب مطلب برای انتشار در رسانه های اجتماعی.
استراتژی تولید محتوا چیست؟
برای چه کسی محتوای خود را ایجاد می کنید
مشکلی که برای حل آن مخاطب در حال جست و جو است
یک استراتژی محتوای صوتی، محصول یا خدمات شما از دو نوع مخاطب پشتیبانی می کند: کسانی که هنوز نمی دانند چالش های اصلی آنها چیست ، و کسانی که قبلاً از محصولات شما برای غلبه بر این چالش ها استفاده می کنند. محتوای شما راه حل (های) ارائه شده را تقویت می کند و باعث می شود مشتریان شما کاربران واجد شرایط برای دستیابی به محصول یا خدمات شما شوند.
آنچه شما را منحصر به فرد می کند
رقبای شما احتمالاً محصولی مشابه محصول شما دارند ، به این معنی که مشتریان بالقوه شما باید بدانند چه چیزی شما را بهتر می کند – یا حداقل ، متفاوت. این جایی است که محتوا وارد می شود. برای اثبات این که چرا محصول شما ارزش خرید دارید ، باید ثابت کنید که چرا ارزش گوش دادن به آن را دارید.
روی قالب های محتوا شما تمرکز کنید
محتوای شما چه اشکالی خواهد گرفت؟ اینفوگرافیک؟ فیلم های؟ پست های وبلاگ؟ با شناسایی مباحثی که می خواهید در آن موضع بگیرید ، باید تعیین کنید که با توجه به بودجه و امکانات کدام قالب ها باید تعیین شوند تا بتوانید به بهترین شکل آن موضوع را بیان کنید.
کانال هایی که مطالب تان در آن منتشر خواهد شد
دقیقاً همانطور که می توانید محتوا را در قالب های مختلف ایجاد کنید ، کانال های مختلفی نیز خواهید داشت که می توانید مطالب خود را در آنها منتشر کنید. کانال ها می توانند شامل ویژگی های متعلق به خودتان باشند ، مانند وب سایت و وبلاگ شما و یا رسانه های اجتماعی ، مانند Facebook و Twitter باشند. ما در راهنمای گام به گام بعداً در این مقاله در مورد استراتژی بازاریابی محتوای رسانه های اجتماعی بیشتر صحبت خواهیم کرد.
چگونه می توانید ایجاد و انتشار مقالات را مدیریت کنید
فهمیدن چگونگی ایجاد و انتشار تمام مطالب وبسایت تان می تواند یک کار دلهره آور باشد. برای یک استراتژی بازاریابی محتوا مهم است که بدانید چه کسی چه چیزی را ایجاد می کند ، چه جایی که منتشر می شود و چه زمانی به صورت زنده اجرا می شود.
استراتژی های بروزرسانی محتوا با مدیریت محتوا از نقطه نظر موضوعی مانع از بی اشتهایی می شوند. هنگام برنامه ریزی یک تقویم محتوا در مورد موضوعات ، می توانید به راحتی پیام شرکت خود را تجسم کنید و به مرور زمان خود را به عنوان یک مقام قابل رقابت در بازار خود ادعا کنید.
چرا کسب و کار شما به یک برنامه بازاریابی محتوا نیاز دارد؟
بازاریابی محتوا به مشاغل کمک می کند تا از منابع معتبر و مقرون به صرفه تر، برای ایجاد ترافیک وب سایت و نتایج جدید، برنامه ریزی کنند. در مورد آن فکر کنید – اگر می توانید فقط یک پست جامع وبلاگ ایجاد کنید که بتوانید به طور مداوم از ترافیک ارگانیک دریافت کند ، با گذشت زمان ، به ایجاد پیوند از کتاب الکترونیکی یا ابزار های رایگان و دیگر رقبا به شما منجر می شود.
تیم وبلاگ فروش HubSpot این مسئله را برای استراتژی آنها برای افزایش ترافیک وبلاگ به مرور زمان مهم دانست. در مورد استراتژی وبلاگ آنها اینجا بخوانید.
منبع قابل اعتماد از ترافیک و منجر به محتوای همیشه سبز شما به شما انعطاف پذیری را می دهد تا با سایر تاکتیک های بازاریابی برای تولید درآمد مانند محتوای حمایت مالی ، تبلیغات رسانه های اجتماعی و محتوای توزیع شده آزمایش کنید. بعلاوه ، محتوای شما نه تنها به جلب توجه منجر خواهد شد – بلکه به آموزش چشم انداز هدف شما و ایجاد آگاهی برای برند شما نیز کمک می کند.
حال ، بیایید تا ویژگی ها و چگونگی ایجاد یک برنامه بازاریابی محتوا را بیاموزیم.
نحوه ایجاد استراتژی بازاریابی محتوا:
هدف خود را تعریف کنید.
هدف شما برای تهیه یک برنامه بازاریابی محتوا چیست؟ چرا می خواهید محتوا تولید کنید و یک برنامه بازاریابی محتوا ایجاد کنید؟ قبل از شروع برنامه ریزی ، اهداف خود را بشناسید و زمان آسان تری برای تعیین بهترین راهکارهای خود خواهید داشت. (می خواهید برای یافتن اهداف درست به شما کمک کنید؟ این الگوی برنامه ریزی هدف را بارگیری کنید.)
انجام تحقیقات شخصیتی.
برای تهیه یک برنامه موفق ، باید مخاطب هدف محتوای خود را به وضوح تعریف کنید – که به عنوان شخصیت خریدار شما نیز شناخته می شود.
این امر مخصوصاً برای كسانی كه شروع به بازاریابی می كنند یا تازه وارد هستند بسیار مهم است. با شناخت مخاطب هدف خود می توانید محتوای مرتبط و ارزشمند تری تولید کنید که می خواهند بخوانند و روی آن بچرخند.
اگر یک بازاریاب باتجربه هستید ، ممکن است هدف شما تغییر کرده باشد. آیا می خواهید گروه جدیدی از افراد را هدف قرار دهید یا بازار هدف فعلی خود را گسترش دهید؟ آیا می خواهید همان مخاطب هدف را حفظ کنید؟ بازگرداندن پارامترهای مخاطبان با انجام تحقیقات بازار هر ساله برای رشد مخاطبان شما بسیار مهم است.
یک ممیزی محتوا را اجرا کنید.
بیشتر افراد از طریق پست های وبلاگ شروع می کنند ، اما اگر می خواهید کارهای دیگری را انجام دهید و سایر مطالب را تولید کنید ، در نظر بگیرید کدام یک را می خواهید بسازید. به عنوان مثال ، اگر سال گذشته پست های وبلاگ خود را انجام داده اید ، ایجاد کتاب الکترونیکی که تمام پست های وبلاگ شما را به یک راهنمای نهایی تقطیر می کند ، راهی برای ارائه اطلاعات با فرمت متفاوت خواهد بود. ما به چندین نوع مختلف از مطالب می پردازیم که می توانید در لیست پایین استفاده کنید.
اگر مدتی در تجارت بوده اید ، تلاش های بازاریابی محتوا و نتایج حاصل از آن را در سال گذشته مرور کنید. دریابید که چه کاری می توانید در سال آینده متفاوت انجام دهید و اهداف جدیدی را برای رسیدن به آنها تعیین کنید. (نکته حرفه ای: اکنون زمان بسیار خوبی برای هماهنگی اهداف تیم شما با بقیه اهداف سازمان شما است.)
یک سیستم مدیریت محتوا را انتخاب کنید.
سیستمی در جایی داشته باشید که بتوانید محتوای خود را مدیریت کنید. چند بخش مهم مدیریت محتوا شامل ایجاد محتوا ، انتشار محتوا و تجزیه و تحلیل محتوا است.
اگر مشتری HubSpot هستید ، می توانید با استفاده از نرم افزار HubSpot ، نتایج خود را همه در یک مکان برنامه ریزی ، تولید ، انتشار و اندازه گیری کنید. سیستم مدیریت محتوای دیگر یک وب سایت WordPress است که در WP Engine میزبان است.
ایده های محتوای طوفان.
اکنون زمان آن رسیده که ایده هایی را برای پروژه محتوای بعدی خود ارائه دهید. در اینجا چند ابزار برای چرخش چرخ ها آورده شده است:
وب سایت Grader HubSpot
وب سایت Gruber HubSpot یک ابزار عالی برای استفاده است وقتی می خواهید در بازاریابی خود قرار بگیرید. از تلاشهای وبلاگ نویسی گرفته تا بازاریابی در رسانه های اجتماعی ، وب سایت Grader مناطق حیاتی بازاریابی شما را ارزیابی می کند و گزارش مفصلی را برای شما ارسال می کند تا به شما در بهینه سازی و بهبود هر منطقه کمک کند.
با استفاده از این ابزار می توانید بفهمید چگونه وب سایت خود را دوستانه تر از سئو کنید و ایده های جدیدی درباره محتوا را کشف کنید.
بلاگ درباره
با ایجاد کننده ایده منحصر به فرد محتوای IMPACT ، BlogAbout ، به چرخ دنده های ذهن خود توجه کنید. این ابزار کمی شبیه به Mad Libs عمل می کند ، اما به جای جملات شوخی ، قالب های تیتر مشترک را با خالی به شما نشان می دهد که می توانید موضوعی را که در ذهن دارید پر کنید.
این تکنیک طوفان مغزی به شما کمک می کند تا ایده های کلی را در متن هایی قرار دهید که برای مخاطبان هدف شما جذاب باشد. هنگامی که عنوانی را که دوست دارید ، BlogAbout به شما امکان می دهد آن را به “نوت بوک” خود اضافه کنید تا بتوانید بهترین ایده های خود را ذخیره کنید.
تولیدکننده ایده های وبلاگ HubSpot
با تولیدکننده ایده های وبلاگ HubSpot ، ایده های ارسال وبلاگ را برای یک سال کامل دریافت کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مباحث کلی یا اصطلاحاتی را که می خواهید در مورد آنها بنویسید ، وارد کنید و این تولید کننده ایده محتوا همه کارها را برای شما انجام می دهد.
خوراک ها FEEDER
این خوراک RSS محبوب یک روش فوق العاده برای پیگیری موضوعات مرسوم ، مد روز در صنعت شما و یافتن ایده های محتوا در همان زمان است.
BuzzSumo
محتوای محبوب و ایده های محتوا را در BuzzSumo کشف کنید. این شرکت تعدادی از ابزارهای تحقیق در بازار را ارائه می دهد که یکی از آنها از سهام رسانه های اجتماعی برای تعیین میزان محبوبیت و پسندیده بودن مطالب استفاده می کند. به نوبه خود ، این اطلاعات به شما کمک می کند اگر ایده های محتوا را ایجاد کنید در صورت ایجاد محتوا در مورد آنها ، چه کاری انجام می شود.
تحلیلگر سرفصل وبلاگ پست
ابزار CoSchedule عناوین و عناوین را تحلیل می کند و بازخورد در مورد طول ، انتخاب کلمه ، گرامر و حجم جستجوی کلمات کلیدی را ارائه می دهد. اگر ایده ای در ذهن دارید ، چند گزینه از طریق Headline Analyzer را اجرا کنید تا ببینید چگونه می توانید آن را قوی تر کنید ، و ایده خود را در فرایند طوفان مغزی حرکت دهید.
تعیین کنید که کدام نوع محتوا را می خواهید ایجاد کنید.
گزینه های متنوعی وجود دارد که می توانید ایجاد کنید. در اینجا محبوب ترین قالب های محتوا که بازاریاب ها ایجاد می کنند ، وجود دارد و ابزارها و قالبهایی برای شروع کار شما است.
- پست های وبلاگ
- کتابهای الکترونیکی
- مطالعات موردی
- قالب ها
- اینفوگرافیک
- فیلم های
- پادکست ها
- رسانه های اجتماعی
پست های وبلاگ – Blog posts
اگر قبلاً متوجه نشده اید ، در حال حاضر مشغول خواندن پست وبلاگ هستید. پست های وبلاگ در یک وب سایت زندگی می کنند و برای جذب بازدید کنندگان جدید باید بطور منظم منتشر شوند. ارسال ها باید محتوای ارزشمندی را برای مخاطبان شما فراهم کنند که باعث می شود آنها تمایل به اشتراک گذاری پست ها در رسانه های اجتماعی و سایر وب سایت ها نداشته باشند. توصیه می کنیم که پست های وبلاگ بین 1000 تا 2000 کلمه باشد ، اما آزمایش کنید تا ببینید مخاطبان شما خواندن طولانی تر یا کوتاه تر را ترجیح می دهند.
از الگوهای ارسال بلاگ رایگان برای نوشتن مطالب عالی چگونگی ، فهرست ، آموزش ، ارائه SlideShare و ارسال اخبار در وبلاگ خود استفاده کنید.
کتابهای الکترونیکی – Ebooks
کتابهای الکترونیکی ابزاری برای تولید سرب هستند که مشتریان بالقوه می توانند پس از ارسال فرم سرب با اطلاعات تماس خود ، بارگیری کنند. آنها معمولاً طولانی تر ، عمیق تر و کمتر از پست های وبلاگ ، که برای جذب بازدید کنندگان به یک وب سایت نوشته شده اند ، منتشر می شوند.
کتابهای الکترونیکی قدم بعدی در روند بازاریابی ورودی است: ممکن است بازدید کنندگان بعد از خواندن پست وبلاگ (مانند این مورد) اطلاعات بیشتری بخواهند. اینجاست که تماس با عمل (CTA) بازی می شود و افراد را به یک صفحه فرود هدایت می کند که در آنجا می توانند اطلاعات تماس خود را ارسال کرده و کتاب الکترونیکی را بارگیری کنند تا اطلاعات ارزشمندتری را برای تجارت خود کسب کنند. به نوبه خود ، مشاغل تولید کتاب الکترونیکی منجر به تماس جدید تیم فروش می شود.
مطالعات موردی – Case Studies
مطالعات موردی ، همچنین به عنوان توصیفات شناخته می شود ، فرصت شما برای گفتن داستان مشتری است که با همکاری با شما موفق به حل یک مشکل شد. یک مطالعه موردی شاید متنوع ترین نوع بازاریابی محتوا باشد ، زیرا می تواند اشکال مختلفی را به وجود آورد – برخی از آنها در این لیست قرار دارند. درست است ، مطالعات موردی می توانند به صورت یک پست وبلاگ ، کتاب الکترونیکی ، پادکست و … حتی یک اینفوگرافیک باشند.
هدف شما در یک مطالعه موردی نشان دادن افرادی است که محصول شما را در نظر می گیرند که اثبات آن در پودینگ است. قبل از انتخاب مشتری برای یک مطالعه موردی ، باید تعیین کنید که توصیفات به چه صورت صورت می گیرد و حوزه کاری خود را که می خواهید ارزش آن را هدایت کنید ، انتخاب می کند.
قالب ها – Templates
قالب ها یک فرمت محتوای مفید برای امتحان کردن هستند زیرا آنها ضمن ایجاد ارزش فوق العاده ای به مخاطبان خود ، منجر به تولید شما می شوند. هنگامی که ابزارهای الگوی خود را برای مخاطبان خود فراهم می کنید تا در وقت خود صرفه جویی کنید و به آنها در موفقیت کمک کنید ، به احتمال زیاد آنها در آینده با مطالب شما درگیر هستند.
اینفوگرافیک – Infographics
اینفوگرافیک ها می توانند داده ها را به روشی قانع کننده تر از تنها کلمات سازماندهی و تجسم کنند. اگر می خواهید داده های زیادی را به روشی که به روشنی واضح و قابل درک باشد به اشتراک بگذارید ، این قالب های عالی هستند.
اگر آماده شروع کار هستید ، در کمتر از یک ساعت از الگوهای ما برای ایجاد اینفوگرافیک های زیبا استفاده کنید.
فیلم های – Videos
فیلم ها یک رسانه محتوا بسیار جذاب هستند که در سراسر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و وب سایت ها به طور یکسان قابل اشتراک هستند. فیلم ها نیاز به سرمایه گذاری زمان و منابع بیشتری نسبت به محتوای نوشتاری دارند ، اما با افزایش بازاریابی بصری ، محبوبیت بیشتری پیدا می کند – به علاوه ، احتمالاً 40 برابر بیشتر از سایر انواع محتوا در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود – یک ارزش متوسط برای آزمایش کردن است.
تحقیقات HubSpot به تازگی دریافتند که ویدیو بیشترین شکل محتوا است. ویدئو همچنین بیش از هر قالب محتوای دیگر توجه مردم را به خود جلب می کند.
پادکست ها – Podcasts
در صورت نداشتن هر روز وقت یا علاقه به خواندن مطالب ، شروع به پادکست به مخاطبان کمک می کند تا برند شما را پیدا کنند. تعداد شنوندگان پادکست رو به افزایش است – در سال 2018 ، تقریباً یک سوم از جمعیت ایالات متحده در یک ماه گذشته به پادکست گوش داده اند. اگر افراد مهمی برای مصاحبه یا مکالمه برای میزبان دارید ، پادکست را به عنوان قالب دیگر محتوا برای آزمایش در نظر بگیرید.
رسانه های اجتماعی – Social Media
پس از مدتی به طور منظم در سایت خود محتوای خود را منتشر می کنید ، شاید زمان آن فرا رسد که به فکر توزیع محتوای خود در سایت های دیگر باشید. این می تواند به معنای جبران مجدد مطالب در قالب های جدید و انتشار آنها در وبلاگ شما ، ایجاد محتوای اصلی به طور خاص برای سایت های خارجی – مانند Medium – یا انتشار محتوای وب سایت در شبکه های اجتماعی مختلف باشد.
با توجه به متوسط؟ بینشهایمان را از سال اول انتشار محتوای اصلی ما در ThinkGrowth.org ببینید.
با این وجود ، ارسال در رسانه های اجتماعی برای تقویت برند شما و ارائه مطالب شما به مشتریان خود در جایی که می دانید وقت خود را سپری می کنند ، بسیار مهم است. شبکه های اجتماعی که مشاغل غالباً در آن قرار می گیرند عبارتند از:
- فیس بوک
- اینستاگرام
- توییتر
- لینکدین
- پینترست
- اسنپ چت
- YouTube (بله ، این از نظر فنی یک شبکه اجتماعی است)
نکات ضروری برای راه اندازی حساب کاربری در شبکه های اجتماعی
هنگام راه اندازی حساب کاربری در هر یک از شبکه های اجتماعی فوق ، ارسال نوع محتوا که طرفداران شما انتظار دارند مشاهده کنید. به عنوان مثال ، در اینستاگرام ، کاربران ، عکس ها ، فیلم ها و گرافیک هایی را می خواهند که وقایع جاری را منعکس می کنند ، محتوای تولید شده توسط کاربر را نشان می دهند یا حتی در پشت صحنه سازمان شما قرار می گیرند.
در فیس بوک ، گزینه های شما برای ارسال مطالب کمی باز است: نه تنها می توانید پست های وبلاگ و محتوای وب سایت خود را به اشتراک بگذارید ، بلکه می توانید Faceb بومی را نیز ارسال کنید.
در فیس بوک ، گزینه های شما برای ارسال پیام اندک: نه تنها می توانید پست های وبلاگ و محتوای وب سایت خود را به اشتراک بگذارید ، بلکه می توانید فیلم های بومی فیس بوک ، تبلیغات محصول و یادداشت های اصلی را نیز که با مشتریان شما طنین انداز است ارسال کنید. همچنین می توانید با مشاغل دیگری که مخاطب مشابه خود را دارند ارتباط برقرار کنید.
در حالی که هدف در سایت های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام یا اسنپ چت اتصال بیشتر با مخاطبان خود است ، هدف شما در سیستم عامل هایی مانند فیس بوک و توییتر گسترش مخاطبان ، هدایت ترافیک به سمت وب سایت شما و شروع مکالمات در صنعت شما است. تحقیقات اساسی در مورد بازار انجام دهید تا بدانید خریداران شما روی چه سیستم عامل قرار دارند و محتوای خود را مطابق انتظاراتشان قالب بندی کنید.
وقتی برای ایده های بیشتر آماده هستید ، تعداد متنوعی از مطالب مختلف برای متنوع سازی وب سایت شما وجود دارد. آنها را در زیر بررسی کنید:
مطالب خود را منتشر و مدیریت کنید
برنامه بازاریابی شما باید فراتر از انواع محتوایی باشد که شما ایجاد می کنید – همچنین باید محتوای شما را سازماندهی کند. با کمک تقویم سرمقاله ، شما در انتشار صحیح کتابخانه با محتوای متعادل و متنوع در وب سایت خود در مسیر صحیح قرار خواهید گرفت. سپس ، یک تقویم محتوای رسانه های اجتماعی ایجاد کنید تا بتوانید محتوای خود را در سایت های دیگر تبلیغ و مدیریت کنید.
بسیاری از ایده هایی که شما در مورد آنها فکر می کنید همیشه سبز خواهد بود – از همان زمان که امروز هستند دقیقاً همان ماه های مرتبط هستند. گفته می شود ، شما نباید موضوعات به موقع را نیز نادیده بگیرید. اگرچه ممکن است بخش عمده تقویم ویراستاری شما نباشد ، می تواند در ایجاد سنبله از ترافیک به شما کمک کند.
استراتژی بازاریابی محتوا خود را محدود نکنید
اکثر مردم در تلاش برای بازاریابی خود شامل تعطیلات محبوب مانند سال نو و شکرگذاری می شوند ، اما لازم نیست خود را در این تاریخ های مهم بازاریابی محدود کنید. اگر تعطیلات طاقچه ای وجود دارد که ممکن است برای مخاطبان شما جذاب باشد ، می تواند ارزش انتشار مطالب را در وبلاگ شما یا در رسانه های اجتماعی داشته باشد. سوفیا برنازانی ، ویرایشگر وبلاگ سرویس HubSpot ، لیست نهایی تعطیلات رسانه های اجتماعی را تهیه کرد – هنگام برنامه ریزی تقویم خود ، به آن توجه کنید.
ما می دانیم که این اطلاعات زیادی است ، اما کار به تازگی آغاز شده است. برای رشد یک استراتژی موفقیت آمیز در بازاریابی محتوا ، زمان ، سازمان و خلاقیت لازم است. از ایجاد پایه و اساس برنامه بازاریابی محتوای خود گرفته تا اضافه کردن ابزاری برای مدیریت بهتر محتوای خود ، تنظیم استراتژی بازاریابی محتوا برای سال جدید در صورت پیروی از مراحل و کشف منابع در اینجا مشکلی نخواهد بود.
برای راهنمایی های بیشتر ، میتوانید از تولید کننده برنامه بازاریابی HubSpot استفاده کنید تا فقط در چند دقیقه یک استراتژی 12 ماهه ایجاد کنید.
منبع و ترجمه با اندکی تغییر : How to Develop a Content Strategy: A Start-to-Finish Guide