آموزش سئو عنوان مناسب برای محتوا

عنوان سئو (seo tag title) !!!؟ عنوان سایت چیست؟ چگونه یک عنوان مناسب پیدا کنیم؟ قالب بهینه برای سئو عنوان چیست؟ چرا تگ های عنوان مهم اند؟ این موارد تنهای بخشی از سئوالات رایج در عنوان سئو است که در آموزش سئو مثناسئو توسط استاد کرمی به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.

عنوان سایت چیست

تگ عنوان محتوا (title tag)، عنصری از کد HTML است که عنوان یک صفحه وب را مشخص می کند. تگ های عنوان در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) به صورت یک عنوان قابل کلیک برای یک نتیجه مشخص نمایش داده می شوند و برای قابلیت استفاده ، سئو و به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی مهم هستند. تگ عنوان یک صفحه وب به معنای توصیف دقیق و مختصر محتوای یک صفحه است. ما در آموزش سئو سایت به طور کامل به نکات سئو عنوان میپردازیم.

عنوان سئو در وردپرس

یکی از اشتباهات رایج در مفهوم سئو عنوان یکی گرفتن آن با تگ h1 صفحه است. این اشتباه سئو در بعضی موارد میتواند تا ماه ها روند رشد سئو سایت شما را با دشواری مواجه کند. حتما با خود میپرسید چطور عنوان سئو در وردپرس میتواند سایت را با دشواری روبرو کند؟ پاسخ بسیار ساده است عنوان صفحه در سئو نقش حیاتی ایفا میکند و شما با یکی کردن تگ تایتل و تگ h1 در واقع توان خود را در رتبه بندی گوگل نصف میکنید. افزونه yoast seo این مسئله را به خوبی پوشش داده است.

نمونه کد html عنوان محتوا

 

<head> <title> عنوان مثال </title> </head>

 

قالب بهینه برای عنوان سئو

یکی از مطالبی که ذهن هر سئوکاری را به خود مشغول میکند نحوه انتخاب عنوان سئو مناسب است. در زیر ساختار بهینه برای نمایش عنوان در جست و جو گر گوگل ارائه شده است. دقت کنید نحوه نوشتن عنوان سئو در سایت های مختلف میتواند متفاوت باشد.

کلید واژه اولیه – کلید واژه ثانویه | نام تجاری
ابزارک های سبز 8 فوت – ابزارک ها و ابزارها | جهان ویجت

طول مناسب عنوان برای سئو پست

گوگل معمولاً 50-60 کاراکتر اول طول عنوان سئو را نشان می دهد. تحقیقات ما نشان می دهد که اگر عناوین خود را زیر 60 کاراکتر نگه دارید می توانید حدود 90٪ عناوین سایت خود را به درستی نمایش دهید. محدودیت دقیقی برای کاراکتر وجود ندارد ، زیرا کاراکتر ها می توانند در عرض متفاوت باشند و عناوین نمایشگر Google حداکثر (در حال حاضر) در 600 پیکسل باشد.

چرا تگ های عنوان مهم هستند؟

تگ های عنوان متا یک عامل اصلی برای کمک به موتورهای جستجو است تا بدانند صفحه شما چیست. آنها اولین احساسی هستند که بسیاری از افراد در صفحه شما دارند. برچسب های عنوان در سه مکان اصلی استفاده می شوند: (1) صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) ، (2) مرورگر وب و (3) شبکه های اجتماعی.

صفحات نتیجه موتور جستجو

برچسب عنوان شما (با چند مورد استثناء) عنوان صفحه نمایش شما را در SERP ها تعیین می کند و اولین تجربه بازدید کننده سایت شما از طریق جستجو است. حتی اگر سایت شما رتبه خوبی داشته باشد ، عنوان خوب می تواند عامل موفقیت یا شکست در تعیین اینکه کسی روی پیوند شما کلیک کند یا خیر ، باشد.

عنوان سئو محتوا در موتور های جست و جو

نمایش عنوان محتوا در مرورگرهای وب

عنوان سئو شما نیز در بالای مرورگر وب شما نمایش داده می شود و به عنوان یک نگهدارنده عمل می کند ، به خصوص برای افرادی که بسیاری از برگه های مرورگر آنها باز است. عناوین منحصر به فرد و به راحتی قابل تشخیص با کلمات کلیدی مهم در ابتدای عنوان باعث می شود که افراد محتوای شما را از دست ندهند.

انتخاب برچسب عنوان محتوا tag title

شبکه های اجتماعی و نمایش عنوان محتوا

برخی از وب سایت های خارجی – به ویژه شبکه های اجتماعی – از برچسب عنوان شما استفاده می کنند تا هنگام اشتراک آن صفحه ، چه چیزی را نمایش دهند. برای مثال در اینجا عکسی از فیس بوک آمده است:

برچسب عنوان محتوا در شبکه های اجتماعی

به خاطر داشته باشید که برخی از شبکه های اجتماعی (از جمله فیس بوک و توییتر) برچسب های متا مختص به خود را دارند که به شما این امکان را می دهد تا عناوین را با تگ عنوان اصلی خود متفاوت کنید. این امر این امکان را برای شما فراهم میکند تا عنوان خود را برای هر شبکه اجتماعی بهینه سازی کرده و عناوین طولانی تری را در زمان یا جایی که ممکن است مفید باشد ارائه دهید.

زیر عنوان چیست؟

به همه تگ های h1 تا h6 زیر عنوان می گویند. زیر عنوان نقش حمایتی از عنوان سایت را داشته و باید با عنوان سئو هماهنگ باشند. در واقع باید در زیر عنوان ها از عبارات LSI (ال اس آی) استفاده کرد.

چگونه می توانم یک عنوان خوب بنویسم؟

از آنجا که برچسب های عنوان بخش مهمی از بهینه سازی موتور جستجو و تجربه کاربر جستجو هستند ، نوشتن آنها به طور مؤثر یک کار SEO بسیار کم کار و با تأثیر بالا است. در اینجا توصیه های مهم برای بهینه سازی برچسب های عنوان برای موتورهای جستجو و اهداف قابلیت استفاده وجود دارد:

1. طول عنوان سئو خود را تماشا کنید

اگر عنوان شما خیلی طولانی است ، موتورهای جستجو ممکن است با اضافه کردن (“…”) آن را قطع کنند و می توانند کلمات مهم را حذف کنند. در حالی که ما به طور کلی توصیه می کنیم عناوین خود را زیر 60 نویسه نگه دارید ، حد دقیق کمی پیچیده تر است و بر اساس یک ظرف 600 پیکسل ساخته شده است.

برخی کاراکتر ها به طور طبیعی فضای بیشتری را به خود اختصاص می دهند. شخصیتی مانند حروف بزرگ “W” گسترده تر از یک کاراکتر کوچک مانند “i” یا “t” است. به مثالهای زیر نگاهی بیندازید:

طول عنوان مناسب در سئو محتوا چقدر است

عنوان اول 77 کاراکتر کامل را نشان می دهد زیرا “ittl” در “Littlest” بسیار باریک است ، و عنوان شامل پایپ (“|”) است. عنوان دوم به دلیل حروف بزرگ (مانند “W”) فقط با 42 کاراکتر قطع می شود و این که کلمه بعدی در عنوان سئو محتوا نام وب سایت کامل است.

سعی کنید از عناوین CAPS جلوگیری کنید. خواندن این بازدیدها ممکن است برای بازدید کنندگان سخت باشد و ممکن است تعداد شخصیتهای Google را به شدت محدود کند.

به خاطر داشته باشید که حتی در مدت زمان معقول ، موتورهای جستجو ممکن است عنوان دیگری را نسبت به آنچه در برچسب عنوان خود ارائه می دهید ، نشان دهند. به عنوان مثال ، Google ممکن است نام تجاری شما را به عنوان صفحه نمایش مانند این یک صفحه اضافه کند:

محدودیت های اندازه عنوان محتوا در گوگل

در اینجا ، زیرا گوگل قبل از افزودن مارک متن را قطع کرده است (متن قبل از “…” متن اصلی است) ، فقط 35 کاراکتر با عنوان اصلی نمایش داده شد. در مورد چگونگی جلوگیری از بازنویسی برچسب های عنوان های شما ، موتورهای جستجو زیر را مشاهده کنید

به خاطر داشته باشید که عناوین طولانی تر در بعضی موارد ممکن است برای به اشتراک گذاری اجتماعی بهتر عمل کند و برخی از عناوین فقط به طور طبیعی طولانی هستند. خوب است به این نکته توجه داشته باشید که عناوین شما در نتایج جستجو ظاهر می شوند ، اما هیچ مجازاتی برای استفاده از عنوان طولانی وجود ندارد. از قضاوت خود استفاده کنید و مانند بازدید کننده جستجو فکر کنید.

2. از کلمات کلیدی SEO بیش از حد خودداری کنید

در حالی که برای عناوین طولانی هیچ جریمه ای در الگوریتم گوگل وجود ندارد ، اگر شروع به پر کردن عنوان خود با کلمات کلیدی به روشی کنید که باعث ایجاد یک تجربه کاربری ناخوشایند می شود ، مانند:

ابزارک ، بهترین ابزارک ، ابزارک ارزان ، ابزارک برای فروش را خریداری کنید

از عناوینی که فقط لیستی از کلمات کلیدی هستند یا تکرار تغییرات همان کلمه کلیدی بارها و بارها خودداری کنید. این عناوین برای کاربران جستجو بد است و می تواند شما را با موتورهای جستجو روبرو کند. موتورهای جستجو تغییرات کلمات کلیدی را درک می کنند ، و پر کردن هر نسخه از کلمه کلیدی شما به یک عنوان غیر ضروری و مفید است.

3. به هر صفحه عنوانی منحصر به فرد اختصاص دهید

عناوین منحصر به فرد به موتورهای جستجو کمک می کند تا درک کنند که محتوای شما بی نظیر و با ارزش است و همچنین نرخ کلیک بالاتر را نیز به همراه دارد. در مقیاس صدها یا هزاران صفحه ، ممکن است تهیه یک عنوان منحصر به فرد برای هر صفحه غیرممکن به نظر برسد ، اما الگوهای CMS مدرن و الگوهای مبتنی بر کد باید به شما امکان دهد حداقل برای هر صفحه مهم عناوین منحصر به فرد مبتنی بر داده را ایجاد کنید. سایت شما. به عنوان مثال ، اگر هزاران صفحه محصول با بانک اطلاعاتی از نام ها و دسته بندی های محصول وجود داشته باشد ، می توانید از آن داده ها برای تولید عناوینی مانند:

[نام محصول] – [دسته بندی محصولات] | [نام تجاری]

به طور کامل از عناوین پیش فرض مانند “صفحه اصلی” یا “صفحه جدید” خودداری کنید – این عناوین ممکن است باعث شود Google فکر کند که شما محتوای تکراری را در سایت خود (یا حتی در سایتهای دیگر در سایت های موجود رد وب) دارید. علاوه بر این ، این عناوین تقریباً همیشه نرخ کلیک را کاهش می دهند. از خود بپرسید: چقدر احتمال دارد که شما روی صفحه ای به نام “Untitled” یا “صفحه Product” کلیک کنید؟

4- کلمات کلیدی مهم را ابتدا قرار دهید

طبق آزمایش و تجربه Moz ، کلمات کلیدی نزدیک به ابتدای برچسب عنوان شما ممکن است تأثیر بیشتری در رتبه بندی جستجو داشته باشد. علاوه بر این ، تحقیقات مربوط به تجربه کاربر نشان می دهد که افراد ممکن است معادل دو کلمه اول یک عنوان را اسکن کنند. به همین دلیل ما عناوینی را توصیه می کنیم که در آن ابتدا منحصر به فردترین جنبه صفحه (به عنوان مثال نام محصول) ظاهر شود. از عناوینی مانند زیر بپرهیزید:

نام تجاری | دسته بندی عمده محصولات – دسته بندی محصولات جزئی – نام کالا

عناوینی مانند این مثال ، اطلاعات تکراری را نشان می دهد و در نگاه اول ارزش منحصر به فرد بسیار کمی را به کاربر جستجو ارائه می دهد. علاوه بر این ، اگر موتورهای جستجو عنوانی مانند این را قطع کنند ، بی نظیرترین بخش احتمال ناپدید شدن بیشتر است.

5- از برند خود استفاده کنید

اگر یک مارک قوی و شناخته شده دارید ، افزودن آن به عناوین محتوا (contents title) خود ممکن است به افزایش نرخ کلیک کمک کند. به طور کلی هنوز هم توصیه می کنیم نام تجاری خود را در انتهای عنوان قرار دهید ، اما مواردی وجود دارد (مانند صفحه اصلی شما یا صفحه درباره ما – about us) که ممکن است بخواهید بیشتر روی مارک تجاری خود مانور بدهید.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، Google همچنین ممکن است نام تجاری شما را به طور خودکار در عناوین صفحه نمایش شما قرار دهد ، بنابراین به نحوه نمایش نتایج جستجو در حال حاضر وبسایت تان توجه داشته باشید.

6. برای مشتریان خود بنویسید

در حالی که تگ های عنوان (title tag) برای سئو بسیار مهم هستند ، به یاد داشته باشید که اولین کار شما جذب کلیک از بازدیدکنندگان هدفمند است که احتمالاً محتوای شما را با ارزش می دانند. مهم است که علاوه بر بهینه سازی و استفاده از کلمات کلیدی ، در هنگام ایجاد برچسب های عنوان ، به تجربه کاربر فکر کنید. برچسب عنوان اولین تعامل بازدید کننده جدید با نام تجاری شما است که در نتیجه جستجو پیدا می کند – باید مثبت ترین و دقیق ترین پیام ممکن را منتقل کند.

چرا Google از متا تگ عنوان سئو من استفاده نمی کند؟

بعضی اوقات ، Google ممکن است عنوانی را نشان دهد که با برچسب عنوان شما مطابقت ندارد. این می تواند ناامید کننده باشد ، اما هیچ راه آسانی برای مجبور کردن آنها برای استفاده از عنوانی که تعریف کرده اید وجود ندارد. وقتی این اتفاق بیفتد ، چهار توضیح احتمالی وجود دارد …

1. عنوان محتوا شما پر از کلمات کلیدی است

همانطور که در بالا مورد بحث قرار گرفت ، اگر می خواهید عنوان محتوا خود را با کلمات کلیدی (که بعضاً به آن “بهینه سازی بیش از حد” خوانده می شود) پر کنید ، Google ممکن است بازنویسی مجدد آن را انتخاب کند. به دلایل بسیاری باید بازنویسی عنوان خود را برای جستجوی کاربران مفیدتر بدانید.

هیچ عنوانی نمی تواند با هر جستجوی قابل تصور مطابقت داشته باشد

2. عنوان شما با جست و جو گوگل مطابقت ندارد

اگر صفحه شما با جستجویی که به خوبی در عنوان نمایش داده نمی شود مطابق است، Google ممکن است عنوان صفحه شما را بازنویسی کند. این لزوما چیز بدی نیست – هیچ عنوانی نمی تواند با هر جستجوی قابل تصور مطابقت داشته باشد – اما اگر عنوان شما برای جستجوی مطلوب و با حجم بالا رد می شود ، بازنویسی آن را در نظر بگیرید تا بهتر با کلمات کلیدی جستجو و هدف مطابقت داشته باشد.

3. شما یک عنوان جایگزین دارید

در برخی موارد ، اگر داده ها را با عنوانهای متناوب ، مانند برچسب های متا را برای فیس بوک یا توییتر وارد کنید ، ممکن است Google به جای آن از این عناوین استفاده کند. باز هم ، این لزوما چیز بدی نیست ، اما اگر این عنوان از نظر نمایش در موتور های جست و جو نا مطلوب باشد، ممکن است بخواهید داده های عنوان جایگزین را بازنویسی کنید.

4. شما یک لیست قدیمی DMOZ دارید

در موارد نادر ، موتورهای جستجو ممکن است عنوانی را از DMOZ (تحت عنوان Open Directory Project) بکشند. اگر عنوان نمایش داده شده در جستجو با عنوان محتوا شما مطابقت ندارد اما با لیست DMOZ شما مطابقت دارد ، می توانید آن را با برچسب Robots NOODP مسدود کنید ، که کد آن در زیر آمده است تعویض نمایید:

<meta name = "روبات" محتوا = "noodp">

روبات های متا یک موضوع کاملاً فنی است ، اما اگر عنوان صفحه ای غیر قابل توضیح را در SERP مشاهده می کنید ، جستجوی سریع در DMOZ را برای تجارت خود انجام دهید. ممکن است خودتان را از چند سردرد نجات دهید.

عنوان سئو در yoast

ارور عنوان سئو شما خیلی کوتاه است از عنوان بلندتری استفاده کنید یکی از ارور های رایج در افزونه yoast seo است. این ارور به معنی کوتاه بودن طول عنوان سئو است که متاسفانه در زبان فارسی درست تشخیص داده نمیشود با این حال بهتر از همان طول 50 تا 60 کاراکتر را به عنوان طول عنوان مناسب در نظر بگیرید و خودتان این امر را قضاوت کنید.

طول عنوان سئو مناسب در yoast seo

101 كلمه ی قدرتمند برای عنوان محتوا

داشتن یک عنوان جذاب و به دور از اغراق از جمله دلایل موفقیت هر کسب و کار اینترنتی به شمار می رود. از این رو در ادامه 101 کلمه قدرتمند برای ایجاد عنوان سئو جذاب از نظر مخاطبین و کاربران را خدمت شما همراهان مثناسئو ارائه میکنیم:

  • 1- خارق العاده – مانند «راه های ایجاد عنوان خارق العاده برای سئو محتوا»
  • 2- شگفت انگیز – مانند «انتخاب عنوان سئو شگفت انگیز محتوا»
  • 3- افسانه ای – مانند «انتخاب عنوان سئو افسانه ای محتوا»
  • 4- با شكوه – مانند «چگونه یک عنوان با شكوه برای سئو محتوا انتخاب کنیم»
  • 5- خوب – مانند «ویژگی های یک عنوان خوب سئو شده برای محتوا»
  • 6- بزرگ – مانند «عنوان بزرگ سئو برای محتوا»
  • 7- بهترین – مانند «بهترین راه انتخاب عنوان سئو محتوا»
  • 8- بهتر نسبت به همیشه – مانند «عنوان سئو بهتر نسبت به همیشه برای محتوا»
  • 9- باور نكردنی – مانند «انتخاب عنوان باور نکردنی سئو محتوا»
  • 10- غیر قابل قبول – مانند «تاثیر غیر قابل باور انتخاب عنوان سئو محتوا»
  • 11- ترسناك – مانند «انتخاب عنوان ترسناک سئو برای محتوا جنجالی»
  • 12- جالب – مانند «عنوان جالب سئو و تاثیر آن بر محتوا»
  • 13- شگفت آور – مانند «آموزش شگفت آور سئو عنوان برای محتوا»
  • 14- حیرت آور – مانند «آموزش حیرت آور سئو عنوان برای محتوا»
  • 15- درخشان – مانند «مراحل انتخاب عنوان سئو درخشان برای محتوا»
  • 16- عالی – مانند «چگونه یک انتخاب عالی برای عنوان سئو محتوا داشته باشیم»
  • 17- هول ناك – مانند «انتخاب عنوان سئو هول ناك محتوا»
  • 18- ممتاز – مانند «انتخاب عنوان سئو ممتاز محتوا»
  • 19- قابل توجه – مانند «اثر قابل توجه انتخاب عنوان سئو در محتوا»
  • 20- استثنایی – مانند «شرایط استثنایی برای آموزش سئو عنوان محتوا»
  • 21- محسوس – مانند «عنوان محسوس محتوا و تاثیر آن بر سئو سایت»
  • 22- غیر عادی – مانند «چگونه یک عنوان سئو غیر عادی محتوا میتواند رمز موفقیت کسب و کار شما باشد»
  • 23- متحیر كننده – مانند «انتخاب عنوان سئو متحیر كننده محتوا»
  • 24- ترس آور – مانند «انتخاب عنوان سئو ترس آور محتوا»
  • 25- بسیار بزرگ – مانند «انتخاب عنوان سئو بسیار بزرگ محتوا»
  • 26- تابان – مانند «انتخاب عنوان سئو تابان محتوا»
  • 27- گیج كننده – مانند «اثر عنوان گیج كننده بر سئو محتوا»
  • 28- بیرون از این دنیا – مانند «بیرون از این دنیا عنوان سئو چه اثری بر محتوا میگذارد»
  • 29- هنگفت – مانند «هزینه هنگفت با یک انتخاب غلط عنوان سئو محتوا به هدر میرود»
  • 30- با جلال – مانند «انتخاب عنوان سئو با جلال محتوا»
  • 31- مجلل – مانند «انتخاب عنوان سئو مجلل محتوا»
  • 32- درجه عالی – مانند «انتخاب عنوان سئو درجه عالی محتوا»
  • 33- جدی – مانند «انتخاب یک عنوان جدی چه اثری بر سئو محتوا میگذارد»
  • 34- بی همتا – مانند «آموزش بی همتا عنوان سئو محتوا»
  • 35- غیر قابل لمس – مانند «انتخاب عنوان سئو غیر قابل لمس محتوا»
  • 36- شكست ناپذیر – مانند «انتخاب عنوان سئو شكست ناپذیر محتوا»
  • 37- بهترین نسبت به همیشه – مانند «چگونه با عنوانی بهتر نسبت به همیشه در سئو محتوا پیروز شوید»
  • 38- عقب افتاده – مانند «انتخاب یک عنوان عقب افتاده چه اثری بر سئو محتوا دارد»
  • 39- بزرگ ترین – مانند «بزرگ ترین رمز انتخاب سئو عنوان عالی برای محتوا»
  • 40- درجه یك – مانند «انتخاب عنوان سئو درجه یك محتوا»
  • 41- نخستین درجه – مانند «نخستین درجه در سئو  عنوان برای محتوا»
  • 42- شاد – مانند «انتخاب عنوان شاد برای سئو محتوا»
  • 43- لذت بخش – مانند «روشی لذت بخش برای عنوان محتوا»
  • 44- سر سپرده – مانند «انتخاب عنوان سئو سر سپرده محتوا»
  • 45- گیرا – مانند «عنوان سئو گیرا برای محتوا»
  • 46- بی كران – مانند «تاثیر بی كران عنوان سئو»
  • 47- نا مشخص – مانند «عنوان سئو نا مشخص محتوا»
  • 48- بسیار – مانند «اهمیت بسیار عنوان محتوا بر سئو سایت»
  • 49- بالا ترین نقطه ی جهان – مانند «رسیدن به بالا ترین نقطه ی جهان با عنوان محتوا حرفه ای»
  • 50- حیرت انگیز – مانند «انتخاب عنوان محتوا حیرت انگیز»
  • 51- با فكر پوف كرده – مانند «عواقب انتخاب عنوان محتوا با فكر پوف كرده»
  • 52- با فكر وحشت زده – مانند «چرا نباید با فكر وحشت زده عنوان سئو برای محتوا بنویسیم»
  • 53- مهیج – مانند «روشی مهیج برای ایجاد عنوان سئو حرفه ای»
  • 54- ترس امید بخش – مانند «راه غلبه ترس امید بخش در انتخاب عنوان سئو»
  • 55- تماشایی – مانند «انتخاب تماشایی سئو عنوان محتوا»
  • 56- درخشنده – مانند «آموزش درخشنده سئو برای عنوان محتوا»
  • 57- بی نهایت – مانند «در بی نهایت با آموزش سئو عنوان محتوا»
  • 58- مخصوصا – مانند «آموزش حرفه ای مخصوصا برای عنوان سئو بینظیر محتوا»
  • 59- خاص – مانند «آموزش خاص برای عنوان سئو محتوا»
  • 60- متناوب – مانند «تاثیر تغییر متناوب عنوان بر سئو محتوا»
  • 61- با وقار – مانند «عنوان باوقار سئو شده برای محتوا»
  • 62- بی مانند – مانند «انتخاب عنوان بی مانند برای سئو محتوا»
  • 63- بی نظیر – مانند «انتخاب عنوان سئو بی نظیر محتوا»
  • 64- اعلی – مانند «عنوان اعلی سئو محتوا»
  • 65- بی شكست – مانند «عنوانی بی شكست در سئو برای محتوا»
  • 66- تسلط نا پذیر – مانند «انتخاب عنوان مستبدانه برای سئو محتوا»
  • 67- مستبدانه – مانند «انتخاب عنوان مستبدانه سئو محتوا»
  • 68- سعادتمند – مانند «انتخاب عنوان سعادتمند محتوا»
  • 69- سربلند – مانند «عنوان سربلند سئو محتوا»
  • 70- جذبه ای – مانند «انتخاب عنوان جذبه ای محتوا»
  • 71- فرخنده – مانند «انتخاب عنوان فرخنده محتوا»
  • 72- خوشحال – مانند «سئو عنوان خوشال برای محتوا خوب»
  • 73- سیر در عرش – مانند «سیر در عرش انتخاب عنوان حرفه ای سئو محتوا»
  • 74- محفوظ – مانند «انتخاب عنوان محفوظ سئو محتوا»
  • 75- الهام شده – مانند «انتخاب عنوان الهام شده برای سئو محتوا»
  • 76- گرانبها – مانند «انتخاب عنوان سئو گرانبها محتوا»
  • 77- آن طرف ایمان – مانند «از آن طرف ایمان به سئو عنوان محتوا نگاه کنید»
  • 78- غیر قابل ادراك – مانند «چگونه یک عنوان غیر قابل ادراك در سئو محتوا میتواند کسب و کارتان را رونق داده یا با شکست مواجه کند»
  • 79- بهت زده – مانند «عنوان محتوا بهت زده چه تاثیر در سئو سایت دارد»
  • 80- غیر قابل تعمق – مانند «انتخاب عنوان سئو غیر قابل تعمق محتوا»
  • 81- سر در گم – مانند «اثر سئو عنوان سر در گم محتوا»
  • 82- افروزنده – مانند «انتخاب عنوان سئو افروزنده محتوا»
  • 83- متحیر – مانند «چگونه یک عنوان متحیر بر سئو محتوا اثر میگذارد»
  • 84- طاقت فرسا – مانند «انتخاب طاقت فرسا برای عنوان سئو محتوا»
  • 85- ولخرج – مانند «ولخرجی در انتخاب عنوان سئو محتوا»
  • 86- بشاش – مانند «انتخاب عنوان بشاش سئو محتوا»
  • 87- پر تلالو – مانند «آموزش پر تلالو عنوان سئو محتوا»
  • 88- مشتاقانه – مانند «عنوان مشتاقانه سئو بر جذب شدن به محتوا»
  • 89- بنیانی – مانند «انتخاب عنوان بنیانی  برای سئو محتوا»
  • 90- سخت باور كردنی – مانند «تاثیر سخت باور كردنی انتخاب عنوان سئو محتوا»
  • 91- بی مانند – مانند «انتخاب عنوان بی مانند سئو محتوا»
  • 92- تمام و كمال – مانند «فروش تمام و كمال با عنوان حرفه ای سئو محتوا»
  • 93- تكمیل – مانند «نحوه تکمیل عنوان سئو محتوا»
  • 94- ایده آل – مانند «انتخاب عنوان ایده آل سئو برای محتوا خاص»
  • 95- بی عیب – مانند «چگونه یک عنوان بی عیب در سئو برای محتوا بسازیم»
  • 96- كامل – مانند «انتخاب عنوان کامل سئو برای محتوا»
  • 97- نهایی – مانند «انتخاب عنوان سئو نهایی محتوا»
  • 98- فنا پذیر – مانند «انتخاب عنوان فناپذیر محتوا»
  • 99- مصمم – مانند «انتخاب عنوان مصمم برای سئو محتوا»
  • 100- علاقه مند – مانند «انتخاب علاقه مند عنوان سئو محتوا»

منبع: Tag Title

سوالات متداول سئو عنوان

عنوان سئو چیست؟

به تگ تاتیل صفحه عنوان سئو میگویند.

چرا عنوان سئو مهم است؟

عنوان سئو اولین چیزی است که کاربر جست و جو از سایت شما درک میکند زیرا که در موتور های جستجو همچون گوگل به آنها نمایش داده میشود.

چگونه عنوان پست خود را سئو کنیم؟

عنوان باید شامل عبارت کلیدی صفحه ترجیحا در ابتدای آن باشد. نهایت 55 کاراکتر شود. برای کلیک کردن جذاب باشد.

آموزش عنوان سئو به چه دردی میخورد؟

آموزش سئو عنوان کمک میکند تا بتوانید سایت عنوان صفحه خود را برای کاربران جذاب و برای موتورهای جستجو بهینه کنید. برای این کار میتوانید از آموزش سئو رایگان مثناسئو استفاده کنید.

تاثیر سئو عنوان در رتبه بندی گوگل

سئو عنوان به دلیل هدف گذاری برای جذب مخاطب و افزایش رتبه بندی در گوگل مهم تلقی میشود.

برای مشاوره در زمینه آموزش سئو عنوان مناسب برای محتوا

از مشاورین مثناسئواز سراسر کشور

با 09389449364 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره تلفنی با شماره زیر تماس بگیرید

از سراسر ایران 09389449364